Alla inlägg under oktober 2008

Av Anna - 15 oktober 2008 18:53

Är bara så frustrerad! Armarna blir bara sämre och sämre, jag som faktiskt sett fram emot att träna lite på fredagen med det gamla laget. Men det blir kanske bäst såhär. För tanken på att spela med de leder jag har, som knäcks efter varje tryck på tangenterna känns inte lovande ska ni veta...


Har även matte-prov imorgon, eller jag tror att jag har det. Vi får se om jag orkar träna ikväll, det är knappast som att världen går under om jag väntar en vecka. Ligger bra många veckor före de andra... Men nu ska jag hitta på något som kan få mig att vakna till, sov nämnligen en halvtimma innan jag började skriva detta.


Hejdå

Av Anna - 12 oktober 2008 00:01

Men titta, en ny dag... Ville låta lite glad, när man blivit överlycklig för att fixat msn hos mamma så börjar den hos pappa att krångla...


Nej, nu ska jag trösta mig med lite Ebba Grön och Dracula.  


Av Anna - 7 oktober 2008 07:37

Nu sitter man här igen och sörplar youghurt då jag glömde att diska igår,

har som tur var redan gått på en liten prommis med Theo så nu behöver jag ju inte stressa iaf :D Det enda som man stressar över är givetvis frågan om traktorkörkortet... Det är mycket att komma ihåg, t.ex så måste jag ge en lapp till mamma och pappa där det står hur mycket de behöver betala, jag måste även se till att jag får traktorboken så att jag slipper göra F-delen med fel bok...




Hej

Av Anna - 5 oktober 2008 19:27

Här har man efterlyst ett geni i evigheter, sen trycker man på en länk och msn var fixat!

Av Anna - 1 oktober 2008 21:18

I detta inlägg vill jag försöka få med det mesta. Lite återblickar, tvprogram, nyheter om skolan och om framtiden. (om jag kommer på något)


Vi börjar med tv:n då, för er Top Model fanatiker så vet ni nog redan att Whitney vann. Äntligen en plus-size model! Synd att hon var lite divig, gillade hellre Anya på det viset, hon bjöd på kycklingsoppa ^^


Men det är nog ingen av mina få läsare som bryr sig om detta så det är ganska onödigt att skriva om. Så vi kör med skolan eftersom att dt är vad de flesta frågar efter...


Missade måndagen förra veckan för att jag skulle till doktorn, där vi bestämde att jag skulle få en ny tid nästa måndag då vi skulle ta blodprov, youpie...  Tydligen var en av proverna för sköldkörteln, om detta skulle vara problemet skulle det betyda att mina mystiska armproblem skulle kunna vara lösta. Inte så roligt dock om det visar sig att jag måste dras med ännu en till sjukdom och ännu fler mediciner, känner mig som en drogmissbrukare. Men jag bestämde mig iaf för att läsa lite om det (mamma länkade) och blev lite orolig då det stod att sjukdomen inte är farlig, MEN! Om sjukdomen upptäcks sent kan man bli riktigt sjuk...

Så jag såg då tillbaka i min blogg (kände mig fiffig) för att leta vilken månad min häålsa gick nedåt. Det var veckan jag hade min födelsedag... Tycker att jag borde minnas detta menmen, om vi då tänker att jag var sjuk i en månad och fick under den tiden problem med mina armar så är det väl ca 8 månader som det symptomet visade sig. Lång stund? Oroar mig troligen i onödan... Mn för att hoppa lite fram och tillbaka vill jag visa en liten story som jag tyckte var riktigt rolig som jag hittade när jag letade bland inläggen. Kommer tillbaka till skolan sen...


Det var en gång för länge sedan ett litet sött barn som hette Anna.

När hon var liten blev hon presenterad för en helt ny värld, en värld där man kunde träffas utan att egentligen göra det.

Denna värld heter MSN. Dagarna gick, åren gick, nästan ett decenium... Anna blev mer och mer beroende även fast hon var på REHAB ett litet tag. Detta beroende fortsatte långt framåt i tiden och Anna var nu en stor flicka. Kanske inte lika söt men smalare, snyggare frisyr och hyffsat bra kläder. Jah, Anna var nu som vilken tonåring som helst.

Tillbringade största delen av dagen vid datorn eller tvn.

Helt plötsligt en dag så hände något förjävligt... Anna kunde inte logga in på MSN!! Hon blev så djävulskt arg att hon bara ville skrika, men ut kom inga ord. Men i hennes hjärna ekade orden...

Hon försökte om och om igen, men inget tycktes fungera.

Hur skulle hon göra? Hon prövade igen nästa dag men inget hade förändaras, det var fortfarande samma jävla visa.

Hon blev så frustrerad att orden nu bara flög ur hennes kakhål. Det var ord som inte borde skrivas ned, ord som inte borde finnas.

Inget fungerade, så det blev dags att avinstallera MSN MESSENGER.

Det tog några minuter, men sedan blev det den efterlängtade stunden att installera om det igen. Men ack nej, det ville inte funka.

det enda som gick var via internet. Efter så många år av det bästa kommer man tillbaka till stenåldern. GRATTIS! Därför efterlyser denna tjej en teknisk sak som vill fixa detta enorma problem ;P



Ingen teknisk sak har kommit och hjälpt mig för övrigt...

Men jaja, skolan... Ligger ju lite före i matten och har ganska nyligen gjort prov. Fick endast tre fel! Samma dag fick jag reda på att jag fick ett MVG i provet på ämnet ekologi, två fel ifrån full pott :D

Jag som inte ens tränat ^^ Theo har för övrigt blivit bättre i magen men gjorde en liten rolig bokstavligt talat PRUTT när vi var ute och gick. Han såg lite chockad ut ;)


Framtiden... Kan tyvärr inte komma på något nu men sov gott alla tomtenissar och ha en mysig kväll!



P.S        

Grattis Ewwe

  

Ovido - Quiz & Flashcards