Alla inlägg under oktober 2009

Av Anna - 19 oktober 2009 14:52


Nu är jag så jävla less på denna skola! Okej, kanske inte skolan men dessa satans elever...
Hela tiden pratar de skit om varandra, så fort en människa lämnat ett rum kommer en spydig kommentar upp.


Ett perfekt exempel hittar jag idag, vi kom in (som vanligt) på ämnet "invandrare" då en utav dessa förbannade människor använde sig av "jävla invandrare". Rasistiskt om något och ja jag vet att jag svär framför dessa grisar till klasskamrater jag har men det måste ni hålla med om inte är samma sak. Iaf så tål jag inte sådana uttalanden och sade det att om hon ska framföra sin åsikt gällande invandring så får hon tänka på ur hon uttrycker sig, för själv kan jag inte ta en människas politiska åsikt allvarligt när man lägger till en svordom framför. När jag sade detta vaknade en elev till som alltid "hatat" människan som sade "jävla invandrare" och ville hugga. Hon hade nog dock bara hört vad jag sagt då hon frågade mig och människan hon hatade (hatar säkert mig med) om vi hade problem med människor som var lite rasistiska. När hon sedan förstod att flickan hon hatade egentligen sagt vad hon själv tyckte tystnade hon, det kan kanske också var för att hennes vän som lyssnat på hela konversationen och som också hatade den där tjejen bestämt sig för att gå emot flickan frågade hur hon kunde säga "jävla", tänk om någon i klassen hade en pojkvän som var invandrare... HALLÅ!! Tänker jag, va faan hon som attackerade henne kommer med rasistiska uttalanden hela tiden. GAAAH, snälla folket kan ni bestämma er för vad ni tycker! Satan, att ni måste föredra att hoppa på en människa och skita i vad ni själv tror på och dessutom strunta i vad lektionen handlar om, EU! Fan vad detta folk måste vara dumma i huvudet, förstår inte budskapet i filmen som hela tiden säger att EU förstör för bönderna i den tredje-världen. Jävla puckon...


Innan detta hade vi i min klass-klass bestämt oss för att samlas innan vi gick ut till skogen för att ha lektion (lärarlös-lektion) frågade flickan folket hatar om det betydde att vi skulle köra håltimma så fick hon en utskällning av dem för att hon inte fattade att det skulle vara en lektion 14.30 ändå. HÖH! Gissa vilka som sket i att komma! JÄVLA FITTOR! Nu tänker jag upprepa detta ord då folket faktiskt tyckar att det är gulligt när jag säger det... FITTOR, FITTOR, FITTIGA JÄVLA FITTOR ÄR VAD NI ÄR! SKITIGA JÄVLA BULLFITTOR!


Skulle kunna säga det hela dagen lång, mn iaf tycker jag dessutom att fittfolket kan hålla käften nästa gång någon annan kommer försent eller skippar en lektion för ni gör precis samma sak!


Hade sagt det här till er direkt om det inte vore för att ni alla åkte hem istället, kan ta det på tisdag om ni vill men då får ni tamefan ha något vettigt att säga och inte komma med ord som fitta, jävla och satan som jag tycks använt i denna text.. Kan lägga till fuckade också.


Så nu har jag fått avreagera mig lite granna, nog för att denna text kan verka löjlig för er läsare men denna dag var helt enkelt den sista droppen som gjorde att bägaren rann över. Haré gött folk (inte folket i texten kanske men övriga får ha det så bra)

Ovido - Quiz & Flashcards