Alla inlägg under juli 2008

Av Anna - 24 juli 2008 21:34

Vet inte hur många gånger jag använt mig av de orden men denna gång måste det stämma, A WALK TO REMEMBER.



Ska inte skriva vad den handlar om, det finns tyvärr än risk att jag avslöjar för mycket då. Men jag rekomenderar den iallafall. Den slår faktiskt Titanic och Moulin Rouge för mig så nog är den bra alltid.


Ja, det var allt jag ville säga. Godnatt

Av Anna - 22 juli 2008 23:11

Än en gång har jag varit borta... Mn varflör skriva när det inte finns något att skriva om? Det är väl det som är det tråkiga med sommaren, inget händer... Visst har man åkt omkring och gjort saker, jag har ju varit på orbaden, i stugan, albacken, åkt båt i matfors, Kanske det blivit lite färre resor en vanligtvis nu när Theo är hemma som för övrigt har tappat sin första tand och blivit rakad i ansiktet ;) Bara baken kvar nu, hehe...

Sen var han så duktig att han simmade ut till oss när vi badade, gullplutten där :P


Idag var jag iaf hos Frida o Mats för att äta lite och spela guitar hero :D Måste helt klart träna på det... 


Sen måste jag ju ta med det värsta som har hänt hitls denna sommar, jag tappade min mobil i sjön så den är paj... Med andra ord är det omöjligt att få tag på mig... *snyft* Mn hejda och ha det gött.

Av Anna - 4 juli 2008 20:33

Det är vad man kan säga om de dagar som gått när jag varit borta från blogg skrivandet. Som mest typiska dagar när man sitter hemma och tråkar.

Men som sagt var så har det ändå hänt lite grejer, var på gatufesten i tisdags och såg på Ständut Blakk <3 Underbart cover-gäng det där. Kan lova att när jag fyller 18 kommer jag att sitta på Dalton's hela tiden.

Men vi skiter i veckan och tar idag istället.


Nu på morgonen fick jag ett brev från Nordvik som berättade att jag kommit in, där de också frågade efter min skostorlek ;D Underlig skola det där. Var ju roligt att veta iallafall. När jag fått denna goda nyhet åkte jag, pappa, lisa, Theo, Tracy och lisas vän katarina till matfors och fikade hos farmor och farfar ^^ Sen blev det en båttur till ön där alla badade utom pappa, Vilken badkruka du är papps ;) Roligt att Theo gillade att åka båten, Tracy trodde att hon skaffat sig en kompis men den "näbbade" mot henne om jag fattat det rätt. Hehe, en söt liten fågelunge :) Mn jag måste ge pappa datorn nu så att han får se på lite trav. Måste nog läxa upp mig själv också för att jag blivit så dålig på att skriva... Dags att läsa helt enkelt, lika bra att börja med mitt Harry Potter maraton på en gång så att det inte glöms bort. Byebye

Ovido - Quiz & Flashcards