Direktlänk till inlägg 1 december 2009

December

Av Anna - 1 december 2009 22:51

Nu har det gått och blivit december, känns som om att alla bloggare nämner det men det är ju sant också.

December är verkligen speciellt på någotvis, jag menar hur många månader får början på månaden "Nu har det gått och blivit..."? Inte April i varjefall. Oktober kanske, Mars lika så men nä man kan inte jämföra dem med december!


December har julafton, Lucia, Nobel,  god mat, mysig stämning, snö och är slutet på året. Vad finns det inte att gilla? Tja, det är kallt... Kan dock vara mysigt, är glad att snönäntligen bestämt sig för att titta fram iaf! Ishalt men någolunda vitt, det är rätta takter. Om vi får ytterligare en nästan vit jul med grönbruna fläckar (inslag av vår) dör jag faktiskt.


Ibland undrar man om det var för att man var liten, att man tyckte det var så mycket snö ute alltså... Det känns konstigt att det skulle blivit en sådan stor förändring på dessa 17år. Vilket påminner mig, jag blir snart 18! Shit, 6 februari jag längtar! :D


Herregud, plopp inlägg hela tiden. Jag måste lära mig att följa en rödtråd!

Ja ni, vad skall göras..? Måste hitta på någonting, skippa att skriva för att gå ut med hunden och sedan duscha kanske och för att tillsist gå och lägga sig? Ja, det låter bra.

HARÉ MITT FOLK!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 maj 2015 18:26

Nu är väntan enorm på att lilla Louie ska komma hem, den 13e juni är han 8 veckor och det börjar kännas så sjukt nära nu!      Jag menar se bara hur snygg han är! Redan nu ser han utställningsklar ut ;)  ...

Av Anna - 9 september 2010 10:56

Hej, sitter nu och väntar på att historian ska börja efter vad som kännts som den längsta håltimmen på länge. Har fördrivit tiden med att lyssna på dagens låt Green Day - Jesus of Surburbia som för övrigt är den bästa låten som någonsin skrivits. ...

Av Anna - 4 maj 2010 17:29

Har precis haft husmöte med de andra som bor här, tydligen ska vi fixa till boendet. Något som jag tyvärr inte tror kommer att gå bra. Jaja, förlåt nu måste jag faktiskt gå, Hejdå ...

...

Av Anna - 26 april 2010 13:48

Har precis gjort fiskprov, gick väl sisådär är ju ett G iaf ev om han rättar snällt så får jag ett VG men då måste han rätta snällt. Glenn är ju sjuk nu men jaja nu sitter jag och lyssnar på klasskamraternas prat om ex och sånt. Jaja, orkar fan inte ...

Av Anna - 22 april 2010 08:36

Först stort grattis till mor! Sen ska jag börja klaga på alla som super överdrivet mycket på denna skola. Det första jag ser när jag kollar ut genom mitt fönster är ölburkar hängandes i träden, liggandes på marken, ÖVERALLT! Sen blir vaktmästaren t...

Ovido - Quiz & Flashcards