Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Inget om Inget

Av Anna - 20 april 2010 18:07

Verkar som om att jag har börjat blogga igen, jag menar SHIT två inlägg inom loppet av två dagar! :o Jaja, förlåt för smileysen och det där. Det där är väl kanske lite om bloggandet, hade bestämt mig för att sluta göra det då det känns rätt så meningslöst. Visst nu har jag haft fler läsare än vad jag borde ha (tackvare att jag nämnt Arne Qwick och hans Rosen i ett nu två inlägg) men har alltid tänkt att folket som skriver måste vara rätt självkära som tror att folk faktiskt bryr sig så otroligt mycket vad man köpte för väska, hade på sig eller hittade i håret. Nu har jag kommit fram till varför åtminstone jag skriver, jag är uttråkad! Finns inget att göra typ, nu har jag hundprov imorgon men har läst så otroligt mycket om stimuli hit och stimuli dit att jag snart kommer spy!

Jaja, sen är ju Elin påväg hit snart så jag får väl passa på att skriva nu helt enkelt.

För er 400 som letar efter Arnes Rosen text får nöja er med att läsa om min tid hos kuratorn idag. Lugn, inget allvarligt jag tänkte bara fråga om stipendier. Tydligen när vi var klar ville hon försöka få mig att sitta kvar. För jag har ju skilda föräldrar vilket kan ta hårt på barn tydligen. JAg skrattade grymt mycket (i tankarna) då jag tycker det är otroligt skönt att ha skilda föräldrar, när jag sade det så sade hon att det kanske hade varit annorlunda om jag bott hemma och tvingats flytta emellan. Då svarade jag kort att de varit skilda sen jag gick i trean på lågstadiet ungefär så nja det gjorde nog ingen större skillnad.

Sen för att hoppa lite från ämnet hittade jag ett nytt yngel i vårt akvarium i N6! En svärdbärare tror det eller ej, jag som var så säker på att det skulle bli en Gold-dust Molly. Fel kan man ha men de kommer förhoppningsvis snart.

Oj, nu skäller det ute. Pipig röst på stor hund låter det som. Lol, vänta måste kolla vad det är för en. Blandning av Border Collie och Sibbe typ, intressant... Theo gillar inte den hunden, han anser att den är för mallig och har snopp istället för mutta. NEJMEN så kan du inte skriva!

Vi håller här för idag, ha det bra folket!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 maj 2015 18:26

Nu är väntan enorm på att lilla Louie ska komma hem, den 13e juni är han 8 veckor och det börjar kännas så sjukt nära nu!      Jag menar se bara hur snygg han är! Redan nu ser han utställningsklar ut ;)  ...

Av Anna - 9 september 2010 10:56

Hej, sitter nu och väntar på att historian ska börja efter vad som kännts som den längsta håltimmen på länge. Har fördrivit tiden med att lyssna på dagens låt Green Day - Jesus of Surburbia som för övrigt är den bästa låten som någonsin skrivits. ...

Av Anna - 4 maj 2010 17:29

Har precis haft husmöte med de andra som bor här, tydligen ska vi fixa till boendet. Något som jag tyvärr inte tror kommer att gå bra. Jaja, förlåt nu måste jag faktiskt gå, Hejdå ...

...

Av Anna - 26 april 2010 13:48

Har precis gjort fiskprov, gick väl sisådär är ju ett G iaf ev om han rättar snällt så får jag ett VG men då måste han rätta snällt. Glenn är ju sjuk nu men jaja nu sitter jag och lyssnar på klasskamraternas prat om ex och sånt. Jaja, orkar fan inte ...

Av Anna - 22 april 2010 08:36

Först stort grattis till mor! Sen ska jag börja klaga på alla som super överdrivet mycket på denna skola. Det första jag ser när jag kollar ut genom mitt fönster är ölburkar hängandes i träden, liggandes på marken, ÖVERALLT! Sen blir vaktmästaren t...

Ovido - Quiz & Flashcards