Alla inlägg den 19 april 2010

Av Anna - 19 april 2010 20:35

Oj oj oj, har precis varit på en långpromenad med skabbvovven min. Ja för alla er som inte hört så har Theo drabbats av skabb, under behandling fortfarande men tur är så smittar han inte! Oj, vad jobbigt det hade varit att vara en vecka ensam här uppe.


Tänkte att istället för att sitta innen kan man väl ta och gå en riktig långpromenad i skogen och gå längs vattnet. Då får ju både jag och hund motion! Tyvärr så sänktes mina planer gällande skogspromenad då nästan hela skogsdelen jag brukade gå i med Theo är nedtagen. Det enda som fanns där var en massa pinnar, Theodor klagade inte.


Så nu har man trötta ben, en lortig hund, och skogsdoft i rummet. Theo är lite små sur för att han inte får ligga i sängen nu, sitter här och tittar på mig och gör några små läten då och då. Portar alltså!

He, BTW hittade en kotte i håret nu också.


Men nu ska jag inte slösa eran tid, måste väl göra min samhällsuppgift eller kanske träna inför hundprovet. Kan fortfarande inte stava till habitullitering tror jag. så HARÉ folket och ha det gott!

Ovido - Quiz & Flashcards