Alla inlägg under november 2009

Av Anna - 30 november 2009 18:36

Hej kära läsare, är förvånad över att jag fortfarande har några med tanke på hur dålig jag har varit på att skriva. Stort förlåt för det! Så för er 15 som fortfarande klickar in skall jag försöka komma på ett klämmigt inlägg!

Bara därför skall jag prata om alla andras favoritämne, vad kan det vara?


TWILIGHT

Nu är jag en utav de få människor på jorden som inte läst böckerna, jao jag har endast sett filmerna. Vet ni vad jag tycker om dem? De är SKITDÅLIGA!

New moon var bara tragisk och de som säger att Robert ska vara snygg säger jag bara BITE ME åt. Haha, lol vilken ordvits! typ.. kanske inte


Det var väl ett klämmigt inlägg? Inte? Då får jag väl försöka igen då..

Kom ihåg att jag fortfarande inte kan lova er något men vet ni vad! Vi kan disskutera Julafton ^^


Nä, föresten. Det ämnet tänker jag vänta med, ni skall få se en mysig bild istället!

När datan slutar att sega vill säga..


Detta är min och Angelicas Danska Kyckling, Angelica råkade bryta ryggraden av den så då kunde man ju lika gärna dra lite extra tänkte jag ;)  

Ovido - Quiz & Flashcards