Direktlänk till inlägg 18 december 2007

Min efterlängtade comeback!

Av Anna - 18 december 2007 22:26

Hejhej! Fått höra vilken dålig humor jag har så tänkte därför visa mottsatsen! Bedöm själv :P


How many dogs does it take to change a lightbulb


GOLDEN RETRIEVER:
The sun is shining, the day is young, we've got our whole lives ahead of us, and you're inside worrying about a stupid burned out bulb?

BORDER COLLIE:
Just one. And then I'll replace any wiring that's not up to code.

DACHSHUND:
You know I can't reach that stupid lamp!

ROTTWEILER:
Make me.

LAB:
Oh, me, me!!!! Pleeeeeeze let me change the light bulb! Can I? Can I? Huh? Huh? Huh? Can I?

TIBETAN TERRIER:
Let the Border Collie do it. You can feed me while he's busy!

JACK RUSSELL TERRIER:
I'll just pop it in while I'm bouncing off the walls and furniture.

POODLE:
I'll just blow in the Border Collie's ear and he'll do it. By the time he finishes rewiring the house, my nails will be dry.

COCKER SPANIEL:
Why change it? I can still pee on the carpet in the dark.

DOBERMAN:
While it's dark, I'm going to sleep on the couch.

BOXER:
Who cares? I can still play with my squeaky toys in the dark......

CHIHUAHUA:
Yo quiero Taco Bulb.

IRISH WOLFHOUND:
Can somebody else do it? I've got this hangover....

POINTER:
I see it, there it is, there it is, right there....

GREYHOUND:
It isn't moving. Who cares?

AUSTRALIAN SHEPHERD:
First, I'll put all the light bulbs in a little circle..

OLD ENGLISH SHEEP DOG:
Light bulb? I'm sorry, but I don't see a light bulb?

HOUND DOG:
ZZZZZZzzzzz.z.z.z..z..z..z...z

CATS:
Dogs do not change light bulbs. People change light bulbs. So, the question is: How long will it be before I can expect light?

Ja, det var den... Nu tänkte jag börja själva bloggandet.Såklart var jag lika dum i huvudet som alltid och hade typ glömt bort att jag hade sovmorgon och kom då ca 2h innan skolan började, youpi! *var sarkastisk*  Så jag satt där och drygade vid datorn och... Ja... DEt var det. Måste säga att detta inte var en sådan händelserik dag. Visst jag åkte på stan med Lisa men ja, så kul var det inte, eller hur Lisa ;) Kom hem, drygade vid tvn, datan, tvn och tillslut när pappa kom hem klockan 20 fick jag äta mat. Vem vet, det kan ha varit några kilon som åkte :D Skämt åsido läste något avskyvärt på stan idag. Alla har säkert sett det vid det här laget men enligt metro vill regeringen att deras barn eller ja som de uttrycker det: De bättre barnen med pengar borde få förtur i kön för vård!! Vad händer med vårat samhälle!!! Usch! Snacka om att jag inte ångrar hur jag smutskastade Reinfeldt på mitt so-prov idag. Tur att han inte han vet det... Hihihi, i'm so evil. Hörde något på nyheterna med. Om någon stjärna. Lät intressesant men han typ bara höra en ny stjärna/stjärnbild... Snacka om att jag kommer sitta fastklistrad i soffan imorgon. Det är sådana saker man vill höra om! Men nu skall jag ge mig iväg (om det nu är ett uttryck) Ja men hejdå och jag får hoppas att ni inte slutat läsa.   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 maj 2015 18:26

Nu är väntan enorm på att lilla Louie ska komma hem, den 13e juni är han 8 veckor och det börjar kännas så sjukt nära nu!      Jag menar se bara hur snygg han är! Redan nu ser han utställningsklar ut ;)  ...

Av Anna - 9 september 2010 10:56

Hej, sitter nu och väntar på att historian ska börja efter vad som kännts som den längsta håltimmen på länge. Har fördrivit tiden med att lyssna på dagens låt Green Day - Jesus of Surburbia som för övrigt är den bästa låten som någonsin skrivits. ...

Av Anna - 4 maj 2010 17:29

Har precis haft husmöte med de andra som bor här, tydligen ska vi fixa till boendet. Något som jag tyvärr inte tror kommer att gå bra. Jaja, förlåt nu måste jag faktiskt gå, Hejdå ...

...

Av Anna - 26 april 2010 13:48

Har precis gjort fiskprov, gick väl sisådär är ju ett G iaf ev om han rättar snällt så får jag ett VG men då måste han rätta snällt. Glenn är ju sjuk nu men jaja nu sitter jag och lyssnar på klasskamraternas prat om ex och sånt. Jaja, orkar fan inte ...

Av Anna - 22 april 2010 08:36

Först stort grattis till mor! Sen ska jag börja klaga på alla som super överdrivet mycket på denna skola. Det första jag ser när jag kollar ut genom mitt fönster är ölburkar hängandes i träden, liggandes på marken, ÖVERALLT! Sen blir vaktmästaren t...

Ovido - Quiz & Flashcards