Direktlänk till inlägg 21 december 2007

Dagens lärare.... SKÄRP ER!

Av Anna - 21 december 2007 13:42

Ja, fick mina betyg idag. Har aldrig varit så besviken förut! Lärare kan verkligen vara orättvisa det säger jag då bara. På hemkunskapen fick jag G även fast folk som inte kan sätta på spisen fick VG (nämner inga namn) Sedan på bilden fick jag också ett G även fast jag fått MVG på mitt prov och gjort klart alla mina uppgifter! Så fult målar jag inte heller... Hur är det möjligt att jag fick G!!! Fatta vad arg jag är. Många av mina betyg visste jag att jag skulle få som jag fick men är ändå besviken på lärarna, deras sätt att bedöma är fel!FEL! På no:n sa min kära *host* Marit att på alla lektioner låg jag på en klar MVG nivå men när jag fick ett VG på provet fick jag ändå VG. Även på tekniken fick jag VG, men vi skulle inte få betyg i det ämnet förän VT! Nej, GUD! Det verkar som om att man måste smöra som fan för att få rätt betyg, måste vell offra ännu mer av min fritid och strunta i tv plus "kompisträffarna." Detta var helt enkelt en skit dag, men annnars var den bra... Öh, jag fattar inte logiken själv där men det får stå kvar. Är så frustrerad att jag inte ens orkar sudda... För att byta ämne. Klädde granen idag:D Den blev jätte fin. Men det tog typ fem minuter så det var velll inget mer än det. Oups, för många L. Men vi hörs något och sedan vill jag önska er alla en GOD JUL!

 
 
Ingen bild

kajsa

21 december 2007 16:11

Livet är inte så rättvist som vi vill !!?? Jag tycker att du har mycket bra betyg ändå.
Ha en trevlig jul och nyår. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 maj 2015 18:26

Nu är väntan enorm på att lilla Louie ska komma hem, den 13e juni är han 8 veckor och det börjar kännas så sjukt nära nu!      Jag menar se bara hur snygg han är! Redan nu ser han utställningsklar ut ;)  ...

Av Anna - 9 september 2010 10:56

Hej, sitter nu och väntar på att historian ska börja efter vad som kännts som den längsta håltimmen på länge. Har fördrivit tiden med att lyssna på dagens låt Green Day - Jesus of Surburbia som för övrigt är den bästa låten som någonsin skrivits. ...

Av Anna - 4 maj 2010 17:29

Har precis haft husmöte med de andra som bor här, tydligen ska vi fixa till boendet. Något som jag tyvärr inte tror kommer att gå bra. Jaja, förlåt nu måste jag faktiskt gå, Hejdå ...

...

Av Anna - 26 april 2010 13:48

Har precis gjort fiskprov, gick väl sisådär är ju ett G iaf ev om han rättar snällt så får jag ett VG men då måste han rätta snällt. Glenn är ju sjuk nu men jaja nu sitter jag och lyssnar på klasskamraternas prat om ex och sånt. Jaja, orkar fan inte ...

Av Anna - 22 april 2010 08:36

Först stort grattis till mor! Sen ska jag börja klaga på alla som super överdrivet mycket på denna skola. Det första jag ser när jag kollar ut genom mitt fönster är ölburkar hängandes i träden, liggandes på marken, ÖVERALLT! Sen blir vaktmästaren t...

Ovido - Quiz & Flashcards