Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Anna - 30 januari 2008 15:56

Eftersom att det var så länge sedan jag skrev ett hyfsat inlägg känns det som om att det borde vara ett läge för en sådan nu...


Först vill jag förklara varför. Den enkla förklaringen är den att jag haft alldeless för mycket skolarbete. Har ett prov på fredag till exempel, men jag måste få vila från allt skolarbete åtminstone en dag. Måste erkänna att mitt skolarbete var ganska så roligt, men det blev jobbigt i längden. Ja, vi håller på med en tidning.  Horoskopen var helt klart roligast! Ett måste för alla att läsa :D Tänkte lägga ut tidningen här senare, men tills vidare får ni lida ;P

Tyvärr det som dröjer är vårat mittuppslag. Vi har då verkligen ingen aning vad som ska vara där, men vi har funderat på att det ska stå med en stortext MITTUPPSLAG och sen nånting mer... Vackert tycker jag.


Jah men nu sitter man här och drygar. Någonting som man gör jämt och ständigt nu för tiden men som förgyller ens dag. Har ni tänkt på det tidigare? Hur bra en dag kan kännas om man bara får sitta i ett par timmar utan att göra någonting. Ja, mina djupa tankar...  På tala om djupa tankar, denna låt har verkligen något. Lyssna på texten och tänk efter, det är som en sorglig saga. DEn kommer längre ner på mitt inlägg, om det nu finns mer att säga... Jo, FRIDA!!! Måste få låna MOULIN ROUGE!


Ovido - Quiz & Flashcards