Alla inlägg den 20 november 2007

Av Anna - 20 november 2007 22:40

Oj oj oj... Nu sitter man här efter att Lisa tjatat på mig i evigheter om för lite "aktivitet" på bloggen. Så man kan inte göra annat än skriva. Vill börja med att säga att jag och Josse gjorde världens snyggaste sockerkaka idag på HKn... Den var formad som ett hjärta och var halvt grön och halvt rosa!

Synd att den inte blev röd *snyft* Sen hände vell ingenting på hela dagen... Visst, jag fick disskutera på SOn, ÄNTLIGEN!! Inte för att glädjen varade länge då jag skulle ha syo-möte... Pappa skulle dit, suck... Men det värsta är ju "blekta" Micke Alias Syo-Micke... GUD! Han är så... Finns inga ord att beskriva det alltså. Egentligen borde jag anmäla för rektorn att han går till frissan på arbetstid och struntar i eleverna han skall ha... Sen är han vell lite peddo oxå... Så kanske man inte får skriva så jag tar tillbaka det där...

Men äcklig är han i alla fall. Så passa er SKB-barn (om ni nu finns kvar) och alla Haga-barn!!! Ja, men Bye... Har skrivit något i alla fall.


P.S TIMRÅ-MODO     2-1      :D

Ovido - Quiz & Flashcards