Alla inlägg den 9 september 2007

Av Anna - 9 september 2007 16:55

Min andra dag här på bloggagratis... Tycker att det är riktigt stort, nästan något att fira. Det är då inte ofta något håller mig i intresse så här länge. Ja... Jag blir lätt uttråkad men det possitiva är att jag är väldigt lättroad.

Satt idag med min kompis Josse på min balkong. Vi lekte med tändstickor.

Lugn! Vi tände dem inte, (har ej tillräckligt meed intlegens för denne uppgift...) det vi gjorde var att bygga mönster. En kul dag hemma hos mig, WEII! Japp, tändstickor kan man ha riktigt roligt med, tänker nu på den roliga sketch som jag såg igår på ettan. Radar-paret David Batra och Johan Glans med mansforum i det kära programmet kvarteret skatan. Finns det något de två gör som inte är roligt!! Längtar efter att köpa tredjesäsongen. Eller kanske jag ska vänta till julafton?? Hm... Det börjar närma sig faktiskt. Får fixa mig en önskelista. Lika bra att skriva upp Nisse Hult här så jag kommer ihåg det till senare...

 Nisse Hult med co.


Ja det får vara det här för idag... Har inte någon lust att skriva nu. Får fördjupa mina tankar någon annan dag. (Försökte att låta lite smart)

Ja, hej då! Hoppas att ni kommer våga läsa mina andra bloggar efter detta fiasko... 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards