Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Anna - 7 mars 2008 21:58

Nu sitter man här och slösar ännu en gång bort en del av sitt liv med stilla sittande och livets nya moderniteter (har verkligen ingen aning om hur detta stavas) Om man inte räknar med morgonens basketträning så har jag mest bara suttit. Vilket liknar många av mina dagar. Mamma sade någonting till mig för säkert en timma sedan, "skulle inte du plugga?" Sådär lite sarkastiskt då jag lovat mig själv att just plugga hela lovet. Men ack, så blev det inte... Får helt enkelt skylla på att jag är tonåring ;) Tänka sig att det faktiskt finns något positivt med att vara ungdom. Lite duktig känner jag mig ändå. Jag har läst tidningen varenda dag! En stor eloge till mig! (Antar att jag har brist på idéer, för det blir faktiskt svårare och svårare att bestämma sig för vad man ska skriva om)

Men vi kan ju börja med att skriva om den charmiga Björn.


Nej, nej. Tro  nu inte att jag gått och förälskat mig i honom (Johan Glans i mitt hjärta) ;P Men för sin ålder har han kommit långt och han är helt klart någon de andra måste se upp för. Varför han blivit en sådan succé är faktiskt ganska enkelt att svara på. Han pratar på "ungdomensspråk", om man  nu kan uttrycka sig på detta vis. Allt hans prat om WoW och tolkningar av målbrottet kan inte anses som tråkiga. Han får en att skratta vare sig man vill eller inte. (Ska lägga in en video med JG och BG där ni helt enkelt får välja själv vem som får er att garva mest, här sjunger också JG så om ni kan gå in på Amanda Berggrens blogg så får ni även höra BG's kärlekssång till Carina Berg... Dom två borde verkligen sjunga en duett alltså.) 


Många tänker nog (eller inte) Ska hon inte berätta lite mera detaljerat om vad som hänt under hennes lov mer än stilla sittandes? Jo, men visst.

Eftersom ni tjatar (dåligt jag vet, men det roar mig iaf) Har faktiskt för första gången i mitt liv varit lite social med mina vänner utanför skolan. Som ni vet sitter jag mest hemma... Men nu har jag varit med iaf vilket jag också förtjänar en applåd för. Men det var allt för mig, njut nu av livets goingar, Johan Glans och Björn Gustafsson



Ovido - Quiz & Flashcards