Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Anna - 12 mars 2008 19:30

Måste erkänna att jag börjat gilla Country... Illa jag vet, men lyssna bara

Av Anna - 12 mars 2008 19:05

... kan man verkligen vara såhär dum i huvudet

Av Anna - 12 mars 2008 14:51

För er som läste mitt inlägg tidigare idag vet att jag inte fick en riktigt bra start på dagen, kändes dock bättre senare tills jag fick höra att min hund Tracy mådde dåligt. Även fast hon bara är en hund så betyder hon allt för mig. Så när min fader berättade att hon spytt fem gånger och även lite blod. Jag fick verkligen göra mitt bästa för att stoppa tårarna. För att förlora henne är att ta bort 8 år av mitt liv. Så jag gick hem från skolan. Kan tyvärr inte leva i ovisshet. Nu känns det lite bättre men med tanke på hur loj hon är så kan jag ändå inte sluta oroa mig. Hon bara ligger där, gick inte fram och hälsade utan bara låg där. Nu kommer jag att upprepa mig, men det är nog så att många kommer att skratta åt detta inlägg men såhär är det jag känner och det är det man ska skriva på sin blogg. Det är som ens egen dagbok. Men till alla er därute som läser detta. Tänk, vänskap är inte bara människa till mäniska. Det är så mycket mer.

Av Anna - 12 mars 2008 11:15

Ja, den här dagen har varit lite stressig... Vaknade 08.15 och skolan började 08.10, så det blev inte mycket som blev gjort. Fick ingen frukost, tog ingen medicin och det enda jag faktiskt han göra var att klä på mig. Så nog känner man sig fräsch alltid. Som tur var finns mamma så jag fick åka hem till henne och ta medicinen plus fixa till mig lite, fortfarande inte nöjd...


Men just nu sitter jag i skolans datasal och ja... Jag skriver min blogg, trevligt eller hur? ;) Tröstar mig själv med den underbara matchen som var igår mellan tik-modo 3-2 sudden :D Timrå var helt klart det bättre laget, fick dock inte in pucken i mål. Mycket utvisningar imot sig också men detta jämnasde ut sig i slutet av tredje och i den fjärde perioden. Kanb man bli annat än glad :D Lite skoj på lektionerna också när Jackie fick en pärm/mapp i huvudet två gånger pga Crippe som stänger dörrar. Hon var dock inte lika glad. Jaja, orkar inte skriva mer så det får bli allt. C ya    

Ovido - Quiz & Flashcards