Alla inlägg den 21 juni 2008

Av Anna - 21 juni 2008 21:10

Här har vi lite bilder från min midsommar!

!VARNING! för många onödiga bilder


Tracy fick prova hundgården


 Theodor med ^^


 Inför midsommar måste man bada


De vackra hundarna


Bevis! Han gick i själv!


Här var Justin med i buren


Tras i hundgården


Justin med Bollen


Han har mumsat på rävbajs... (Inte ett ord Frida!)


Tracy njuter av solen


Theo och Jasse har roligt i gräset...


Theodor med vattenskålen som han vällt 3000 gånger vid det där laget...

 Märkt att det bara varit hundar hitils?

Ett litet dike i Harv


De omtalande änderna har visst fått bäbisar ;)


Den goda skålen


Vad kan jag säga? Jag blir snygg på bild :D


Här har vi min kusin Moa


Och här har vi kusinen Martin och Micke min mosters man


 Min moster Gunilla och min kusin Simon, de ville inte vara med på bild


Här har vi födelsebarnet moster Ulla och hennes man Kjelle


Min moster Karin och hennes man Bosse


Här har vi kusin Malin och moster Karin i bakgrunden


Mamma


Bertil och Mats


Frida och Lisa


Lisa och Justin leker


Några fler bilder blir det inte, GRATTIS igen till dig Ulla


Ovido - Quiz & Flashcards