Alla inlägg den 26 september 2008

Av Anna - 26 september 2008 15:19

Detta har varit långt ifrån en bra dag, först och främst har jag blivit sjuk och fått legat i sängen hela dagen. Så när det äntligen är hemresa från Nordvik blir man jätte glad, men då spyr hunden på bädden sin och jag måste tvätta. När man väl är på bussen och kommer till härnösand sitter man och väntar som vanligt i en halvtimma och Theo spyr igen! Ett litet tag senare står bussen framför oss och jag och Theo står nästan längst fram, busschaffören ville tydligen vara rolig så han ställer sig två meter bakom där kön slutar så nu var jag givetvist sist! Man väntar och väntar på att komma in och när personen före mig skall betala säger chaffören nej ni får inte åka... Bussen var full. Så han skulle skicka en taxi men det gjorde ju inte saken bättre för mig. En hund får inte åka taxi... Så jag ringde pappa som fick komma och hämta mig och skjutsade även med två människor till.

Sen nu när jag skrev dessa sista meningar spydde han två gånger igen.

Hejdå, hoppas att ni inte har en likadan dag som mig.

Ovido - Quiz & Flashcards