Direktlänk till inlägg 2 september 2009

Pinsamt! JAg glömde fixa rubrik...

Av Anna - 2 september 2009 14:47

Gaah, håller på att dö av halsont. Vackert låter det inte heller!
Är meningen att man ska gå på hockeyn ikväll (JAG KOMMER HEM! :D)

Hm, tänkte sno något av Lotta på hennes blogg så att jag har något att skriva.. Vi får väl se hur seg hon är på att lägga upp, hon tycks ha fastnat på citat. Let,s w8... Hon börjar fråga mig om saker, SOFT! Nejedå.. Nu är hon klar iaf.

DAGENS VILL HA: Hockeybiljetter på vanliga sittplatsen
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, pyjamaströja  och munkjacka
DAGENS FRISYR: Lockigt
DAGENS LÅT: DLK - Vem behöver någon som behöver nån
DAGENS PLANER: Gå på hockey och efter det vara med Jimmie
DAGENS SAKNAD: Jimmie
DAGENS DUMMASTE: Lottas citat
DAGENS MISSLYCKANDE: Har inte packat..
DAGENS DROG: Det är väl alltid trocadero, har dock hållt mig undan från det idag men lär nog bli en på hockeyn. Traditioner är traditioner!
DAGENS KÖP: Inget ännu men hockey-biljetter och Trocadero?
DAGENS GODIS: Waah, vet inte!
DAGENS HUMÖR: Snurrigt, fråga Peyman
DAGENS CITAT: Anna hjälp mig! Jag kan inte hitta den indiska halsbandsparakitens ursprung! - Av Lottis på våran engelska lektion
DAGENS ROLIGASTE: Maddes citat

Hm, nu hittade jag ett till test på sidan Madde hittade sitt!!

Hur bor du: Jo, i ett hem
Brukar du komma i tid: Jadå
Hur lång är du: 1.72m
Kan du laga mat: Ibland
Vad jobbar du med/pluggar du: Hund..
Vad har du på dig just nu: Jeans, pyamaströja och munkjacka
Har du någon fobi: Kackerlackor och åskan
Hade du en bra kväll igår: Jadå
Vilket är ditt senaste inköp: En trocadero och lite godis
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma och pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, eller Nordvik-sängen vill jag inte kalla min egen
Vad hade du sönder senast: Lisas bälte
Vem snackade du med senast: Lotta
Varm favoritdricka: Choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Trocadero
Alkoholhaltig favoritdricka: Dricker inte sådant strunt
När gjorde du senast något riktigt dumt: I måndags, när jag drack upp en 1.5 av ni vet vad..
Saknar du någon just nu: Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Prata om åsikter ni inte har en aning om och som jag faktiskt bryr mig om
Någon jag stör mig på: Många
Intressen: Mycket
senaste person du kramade: Lotta
Senaste person du ringde: Papi
Senaste person som ringde dig: Papi
Vad drack du senast: Mjölk
Vill du ha barn: Ja
Längtar du till din nästa födelsedag: Klart jag gör! Jag blir myndig ju
Har rakat dina ben någon gång: nejnej *host*
Är du sugen på något nu: jao
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: finns det vanliga dagar?
Använder du hudkräm: har väl hänt
Attraheras du av män med skägg: Dm får inte se ut som jultomten men lite iaf
Micro-pop eller poppa själv: inget av dem
Brukar du baka: naj
Röstade du i det senaste valet: nä men får göra det nästa val! :D
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Kan alltid bli bättre
Vilken låt lyssnade du senast på: DLK - Hockeyfrilla
Har någon annan sovit i din säng inatt: Theodor
Vad tycker du är äckligt: Kackerlackor
Har du pengar på mobilen: Japp


Här hittar ni fler saker...

http://www.snyggareblogg.se/tester.html


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 maj 2015 18:26

Nu är väntan enorm på att lilla Louie ska komma hem, den 13e juni är han 8 veckor och det börjar kännas så sjukt nära nu!      Jag menar se bara hur snygg han är! Redan nu ser han utställningsklar ut ;)  ...

Av Anna - 9 september 2010 10:56

Hej, sitter nu och väntar på att historian ska börja efter vad som kännts som den längsta håltimmen på länge. Har fördrivit tiden med att lyssna på dagens låt Green Day - Jesus of Surburbia som för övrigt är den bästa låten som någonsin skrivits. ...

Av Anna - 4 maj 2010 17:29

Har precis haft husmöte med de andra som bor här, tydligen ska vi fixa till boendet. Något som jag tyvärr inte tror kommer att gå bra. Jaja, förlåt nu måste jag faktiskt gå, Hejdå ...

...

Av Anna - 26 april 2010 13:48

Har precis gjort fiskprov, gick väl sisådär är ju ett G iaf ev om han rättar snällt så får jag ett VG men då måste han rätta snällt. Glenn är ju sjuk nu men jaja nu sitter jag och lyssnar på klasskamraternas prat om ex och sånt. Jaja, orkar fan inte ...

Av Anna - 22 april 2010 08:36

Först stort grattis till mor! Sen ska jag börja klaga på alla som super överdrivet mycket på denna skola. Det första jag ser när jag kollar ut genom mitt fönster är ölburkar hängandes i träden, liggandes på marken, ÖVERALLT! Sen blir vaktmästaren t...

Ovido - Quiz & Flashcards