Direktlänk till inlägg 3 september 2009

Test igen

Av Anna - 3 september 2009 17:16

Vilken svordom använder du mest? Faen!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Nu står han på 16.03
Var köper du dina matvaror ifrån? Jag köper dem inte...
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Klart att jag står bakom!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En Trocadero att fira med
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nja, visste redan om det sedan tidigare..
När var senast någon stötte på dig? Hm, vad menas med det
Vad åt du till middag senast? Bränd äggomelett med vegbiff
Kan du vissla? Japp *visslar*
Tittade du på tecknat när du var liten? Kollar fortfarande på tecknat
Äger du några popband t-shirts? Räknas GD som pop?
När flög du senast? När jag skulle till Agua Pelagia (Tror det stavas så)
Pratar du några andra språk? Vilka språk räknas som icke andra?
Har du gråtit offentligt? Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jöpp :D
Vad har du med dig in på bion? Något att dricka
Vad har du för väder? Persiennerna är för men det ser ut som om att det blåser i en liten glipa ^^
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Samhälle, hittils iaf
När sov du senast på golvet? Vet inte
Vilken är din favorit drink? Trocadero
Gillar du din boendesituation? Nja
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Höhhö, fungera?!
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nopas
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18!
Tror du på liv på andra planeter? Inte gröna mars-människor med stora skalliga huvuden och stora svarta ögon men det låter konstigt om det inte kan finnas något liv i åtminstone en annan dimension
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att jag måste sluta prata högt för mig själv?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Vill men jag kan inte utlova er några garantier.
Tycker du om att krama folk? Beror på vilket folk
Äger du en digitalkamera? Ingen egen
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Inte en enda.. Eller jo, Annica i Eva & Adam men det var evigheter sedan
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Näe, bara om det var något viktigt
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ibland, när jag mår illa efteråt så
Är du mörkrädd? Nope
Tre saker du alltid har med dig? Mobilen och öh.. Mina kläder?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 maj 2015 18:26

Nu är väntan enorm på att lilla Louie ska komma hem, den 13e juni är han 8 veckor och det börjar kännas så sjukt nära nu!      Jag menar se bara hur snygg han är! Redan nu ser han utställningsklar ut ;)  ...

Av Anna - 9 september 2010 10:56

Hej, sitter nu och väntar på att historian ska börja efter vad som kännts som den längsta håltimmen på länge. Har fördrivit tiden med att lyssna på dagens låt Green Day - Jesus of Surburbia som för övrigt är den bästa låten som någonsin skrivits. ...

Av Anna - 4 maj 2010 17:29

Har precis haft husmöte med de andra som bor här, tydligen ska vi fixa till boendet. Något som jag tyvärr inte tror kommer att gå bra. Jaja, förlåt nu måste jag faktiskt gå, Hejdå ...

...

Av Anna - 26 april 2010 13:48

Har precis gjort fiskprov, gick väl sisådär är ju ett G iaf ev om han rättar snällt så får jag ett VG men då måste han rätta snällt. Glenn är ju sjuk nu men jaja nu sitter jag och lyssnar på klasskamraternas prat om ex och sånt. Jaja, orkar fan inte ...

Av Anna - 22 april 2010 08:36

Först stort grattis till mor! Sen ska jag börja klaga på alla som super överdrivet mycket på denna skola. Det första jag ser när jag kollar ut genom mitt fönster är ölburkar hängandes i träden, liggandes på marken, ÖVERALLT! Sen blir vaktmästaren t...

Ovido - Quiz & Flashcards