Direktlänk till inlägg 7 september 2009

IV och annat skoj

Av Anna - 7 september 2009 17:47

Hej på er, nu har det uppstått ett problem. Har fått papper om ämnen som finns att välja till IV denna termin. Dessa skall vara klara tills imorgon pga att första IV är på fredagen, såklart finns det inget jag vill ha!

Fysik A kan jag inte börja med än, tänker förmodligen köra det med NV1:orna, Kemi A är det bara jag som vill läsa därför går inte det. Vad har jag då att välja? Jo följande ämnen...

Blomsterbinderi 50p - IN MY ASS, ni får inte ens en beskrivning av den..


drott och hälsa B 50p - Hoppas att namnet redan nu gjort så att ni förstår vad ämnet handlar om.. Vem vet, kan vara roligt


Ledarskap innom lek och idrott 50p - Även denna säger förhoppningsvis mycket om sig själv. Verkar dessutom ganska roligt


Körkort på schemat 50p - Får jag inte välja


Praktiskt jordbrukskunskap 50p - Nja, då måste jag ev. ut till en människas gård och skämma ut mig.


Fritidskunskap 50p- "Kursen skall utveckla kunskap om och förståelse för begreppet fritid ur ett historiskt, kulturellt och internationellt perspektiv. Kursen skall ge kunskap om fritidens betydelse för individ, grupp och samhälle. Ett mål för kursen är även att utveckla förståelse av hur fritiden kan ge människor möjligheter till självförverkligande och meningsfulla relationer men även hur fritidsvanor kan utgöra hinder för människors livskvalitet." Verkar vara en helt okej kurs, mycket i ett och samma ämne!


Arbetssätt och lärande 50p - Jao då


Jägarexamen 50p - Även denna.. IN MY ASS!


Ridning 100p - Hoho, den gubben går vi inte på!


Trädgårdsplanering 100p - Nja, har bildat någonslags fobi för trädgårdar.


Som ni ser är det inte de bästa kurserna för mig som vill läsa vidare.. Något förslag på vad jag ska ta? Svara fort då jag behöver hjälp med denna punkt! Om ni vill veta mer om något ämne kan ni väl kommentera så lägger jag till det i inlägget då.


Glada nyheter BTW nyckeln har kommit tillbaka till mig! Verkar som om att jag slängde i den i min väska tillsammans med hårspännet, jag som var så frustrerad över det igår alltså. Borttappade nycklar är inte min grej!


Ännu en BTW till er folket! Kolla på Roastningen av Björn Gustafsson ikväll på 5:an! Inte för att det är Björn utan pga av André Wickström <3, Magnus Betnér <3, Soran Ismail <3 och David Batra (ett litet hjärta). Ska bli grymt roligt att se, Petra Mede och Özz Nüjen är med de också. Jo och Björn såklart han är med även han.

Det var väl allt tror jag...


HARÉ GÖTT FOLKET!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 maj 2015 18:26

Nu är väntan enorm på att lilla Louie ska komma hem, den 13e juni är han 8 veckor och det börjar kännas så sjukt nära nu!      Jag menar se bara hur snygg han är! Redan nu ser han utställningsklar ut ;)  ...

Av Anna - 9 september 2010 10:56

Hej, sitter nu och väntar på att historian ska börja efter vad som kännts som den längsta håltimmen på länge. Har fördrivit tiden med att lyssna på dagens låt Green Day - Jesus of Surburbia som för övrigt är den bästa låten som någonsin skrivits. ...

Av Anna - 4 maj 2010 17:29

Har precis haft husmöte med de andra som bor här, tydligen ska vi fixa till boendet. Något som jag tyvärr inte tror kommer att gå bra. Jaja, förlåt nu måste jag faktiskt gå, Hejdå ...

...

Av Anna - 26 april 2010 13:48

Har precis gjort fiskprov, gick väl sisådär är ju ett G iaf ev om han rättar snällt så får jag ett VG men då måste han rätta snällt. Glenn är ju sjuk nu men jaja nu sitter jag och lyssnar på klasskamraternas prat om ex och sånt. Jaja, orkar fan inte ...

Av Anna - 22 april 2010 08:36

Först stort grattis till mor! Sen ska jag börja klaga på alla som super överdrivet mycket på denna skola. Det första jag ser när jag kollar ut genom mitt fönster är ölburkar hängandes i träden, liggandes på marken, ÖVERALLT! Sen blir vaktmästaren t...

Ovido - Quiz & Flashcards