Direktlänk till inlägg 23 september 2009

Shoppa loss! ^^

Av Anna - 23 september 2009 20:09

Idag var det inte lika gott med kanel på ris, lite torrare än förra gången. Jo jag vet, en iten random grej att skriva men det är en sak som är viktigt för omvärlden att veta *host*

Nä förlåt mig för mina drygerier, tänkte prata lite om Dollarstore idag.


Vet inte om jag skrivit det förut men om inte mitt minne svikit mig så har jag skrivit om hur mycket jag avskyr affären i Härnösand, var därför otroligt skeptisk att följa med till Kramfors och handla där.
När vi kommit fram till parkeringen och folket sade att vi skulle vara där i hela 45minuter höll jag på att dö!
Dock när jag kom in genom dess portar blev jag varm innombords.
Där fanns det inredningssaker överallt! Tallrikar, glas, muggar, kakfat, YOU NAME IT!  
Detta kakfat köpte jag, älskar den! Se bara på mönstret och färgerna. Detta är helt klart min stil, allt jag har hemma går efter det här.


Nu menar jag givetvis köksinredningen. Nästan så att jag funderar på att åka till IKEA för att köpa det där bordet, vet dock inte vart det skulle stå. Jaja, köpte inte bara kakfat utan även en film (where the heart is) och 2.5kg levergodis. Sen efter detta skulle vi in på ICA Kvantum.. Då blev jag le, otroligt le. Varför måste vi gå in på en mataffär?! Då ropade Kimsan och Björn på mig, under resan till Kramfors hade vi börjat prata om U-båtar (jag vill pröva köra någon dag) och gissa vad som stod där, ni gissade förmodligen rätt. EN UBÅT! Nu var det givetvis en såndär för barn som gungar och har en liten ratt i, först tänkte jag "varför är det en ratt här?" sen fick jag svaret. Det var som ett spel, man skulle styra den! Kimsan lade i en tia och sade åt mig att sätta mig i den vilket jag givetvis gjorde. Trångt var det men skitroligt! Fan att vi inte tog kort alltså ^^


När jag väl kom in i butiken chillade jag bara tills att jag kom fram till filmavdelningen, satan vad bra filmer det fanns. Uppstaplade dessutom! Himmelriket helt klart, slutade med att jag köpte "Livet är underbart" och "Life of Brian". Ville köpa fler men kom fram till det att pengar kan vara bra att spara. Därför köpte jag pengar till mobilen istället. 100.68kr har jag nu på kortet så att folket vet Flört


BTW, jag vet att rubriken sög :D


 
 
Ingen bild

Johanna

28 september 2009 22:30

Fan va hett fat! Det skulle mamma gilla tror jag XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 maj 2015 18:26

Nu är väntan enorm på att lilla Louie ska komma hem, den 13e juni är han 8 veckor och det börjar kännas så sjukt nära nu!      Jag menar se bara hur snygg han är! Redan nu ser han utställningsklar ut ;)  ...

Av Anna - 9 september 2010 10:56

Hej, sitter nu och väntar på att historian ska börja efter vad som kännts som den längsta håltimmen på länge. Har fördrivit tiden med att lyssna på dagens låt Green Day - Jesus of Surburbia som för övrigt är den bästa låten som någonsin skrivits. ...

Av Anna - 4 maj 2010 17:29

Har precis haft husmöte med de andra som bor här, tydligen ska vi fixa till boendet. Något som jag tyvärr inte tror kommer att gå bra. Jaja, förlåt nu måste jag faktiskt gå, Hejdå ...

...

Av Anna - 26 april 2010 13:48

Har precis gjort fiskprov, gick väl sisådär är ju ett G iaf ev om han rättar snällt så får jag ett VG men då måste han rätta snällt. Glenn är ju sjuk nu men jaja nu sitter jag och lyssnar på klasskamraternas prat om ex och sånt. Jaja, orkar fan inte ...

Av Anna - 22 april 2010 08:36

Först stort grattis till mor! Sen ska jag börja klaga på alla som super överdrivet mycket på denna skola. Det första jag ser när jag kollar ut genom mitt fönster är ölburkar hängandes i träden, liggandes på marken, ÖVERALLT! Sen blir vaktmästaren t...

Ovido - Quiz & Flashcards