Direktlänk till inlägg 21 mars 2008

Godis, Vänner och Musik + Ett litet missöde

Av Anna - 21 mars 2008 22:40

Låter det inte härligt! Godis förstår ni alla varför det finns på min rubrik, ingen påsk utan godis alltså :D Blev ändå lite förvånad när jag fick mitt påskägg. 100 spänn och en massa gotta, jag blir verkligen bortskämd (är inte sarkastisk) Inget som intresserar er att läsa så jag hoppar godisämnet. Rubriken lät bara bättre med godis...


Varför jag inte skrivit på ett tag nu är för att jag haft väldigt fullt upp.

I förrgår var jag på Pipelines ungdomscafé och lyssnade på skitmusik, LOL

Enda anledningen att vara där är ju för att ha någonstans att hänga och spela kort ;) Bara så att ni vet, jag är grymmast ;P Ganska mysigt ställe ändå, lite synd att de inte har nå gon trocadero... Min dag blev förstörd! Hehe, okej så beroende är jag iaf inte.


Efter den dagen, Torsdag vill säga så fick vi besök av en utomstående. Från Höglunda, läskiga typer dem där... Inte många lektioner, hade nationella så hann knapp prata med "folket". Spec inte med tanke på hur bråttom jag hade till basketen som började 13.30 och vi slutade 13.00, han som tur var :D (Skriver väldigt kortfattat men orkar inte gå in på detaljer...)

Efter detta kunde jag softa innan jag skulle till Limpan och se på bröderna fluff ^^ Grymma snubbar det där, längesedan man garvade så. Stannade ganska länge faktiskt, snackade och annat skit. Rolig kväll helt enkelt :D Nästa dag åkte vi till mommi <33 och fåt mat. *PROPPMÄTT*

Tänka sig, när man kommer hem får man ett sms där det står "Hänger du med till Opalen" Varför inte?

Lisa... Var lugn jag kommer inte sluta vara med dig på kvällarna ;)

Det var bara ett bra band och ett som funkade men som jag faktiskt höll på att somna till... Komiskt att det vaar ett metalband, jag lyckas jag :D

Åkte hem, här sitter jag och ska nu berätta om det lilla missödet som säkert var den enda anledningen till att ni valde att läsa denna hittills så meningslösa text ;) Iaf så tänkte jag berätta om det annars så hatade Färjestad, tycker för första gången synd om dem! Att frölunda inte kunde ha en mordernare hall gjorde så att Färjestad ev. inte får spela i semie...

Jöpp, det var allt :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 maj 2015 18:26

Nu är väntan enorm på att lilla Louie ska komma hem, den 13e juni är han 8 veckor och det börjar kännas så sjukt nära nu!      Jag menar se bara hur snygg han är! Redan nu ser han utställningsklar ut ;)  ...

Av Anna - 9 september 2010 10:56

Hej, sitter nu och väntar på att historian ska börja efter vad som kännts som den längsta håltimmen på länge. Har fördrivit tiden med att lyssna på dagens låt Green Day - Jesus of Surburbia som för övrigt är den bästa låten som någonsin skrivits. ...

Av Anna - 4 maj 2010 17:29

Har precis haft husmöte med de andra som bor här, tydligen ska vi fixa till boendet. Något som jag tyvärr inte tror kommer att gå bra. Jaja, förlåt nu måste jag faktiskt gå, Hejdå ...

...

Av Anna - 26 april 2010 13:48

Har precis gjort fiskprov, gick väl sisådär är ju ett G iaf ev om han rättar snällt så får jag ett VG men då måste han rätta snällt. Glenn är ju sjuk nu men jaja nu sitter jag och lyssnar på klasskamraternas prat om ex och sånt. Jaja, orkar fan inte ...

Av Anna - 22 april 2010 08:36

Först stort grattis till mor! Sen ska jag börja klaga på alla som super överdrivet mycket på denna skola. Det första jag ser när jag kollar ut genom mitt fönster är ölburkar hängandes i träden, liggandes på marken, ÖVERALLT! Sen blir vaktmästaren t...

Ovido - Quiz & Flashcards