Direktlänk till inlägg 13 juni 2008

Skolavslutning och dagen

Av Anna - 13 juni 2008 21:36

Fredag den trettonde, tycker då inte att den är en otursföljd dag.

För mig var det en enkel slappdag. Jag chattade med Gud, hämtade sladden så att jag kan föra in bilderna och fick sova lite på morgonen. En turdag eller hur?! :P


Men nu lite snabbt om min skolavslutning


Dessa är mina slut betyg:

Bild__________________VG

Eng__________________VG

HK___________________VG

Idrott________________MVG

Matte________________VG

Franska_______________G

Musik________________MVG

Biologi_______________MVG

Fysik_________________VG

Kemi_________________VG

Geografi______________VG

Historia_______________MVG

Religion_______________VG

Samhällskunskap_______MVG

Slöjd_________________G

Svenska______________VG

Teknik_______________VG


Väldigt nöjd faktiskt, det är synd att jag inte nådde upp till mitt mål med minst VG i alla ämnen men två ifrån känns helt okej. För när behöver jag tala franska och vara expert på att bygga en trälåda? Eh, det får gubben ta hand om :) Men nu om min skolavslutning. Det kändes verkligen härligt att få gå ut skolan, hela grundskolan slut bara gymnasiet kvar. Känns hemskt att lämna skönsberg men skönt att slippa den där kyrkan. Jag blev så frustrerad när prästen kom upp och började snacka om jesus och att vi som satt i kyrkan betydde något. Över 50% på våran skola tror på en annan religion eller på ingen alls, varför då nämna kristendomen på en skolavslutning... Jaja, nu hoppar vi det. Vill bara säga hejdå till alla mina kära klasskamrater och önska er lycka till. Jag lär ju inte träffa er på ett bra tag.






 
 
Niklas

Niklas

18 juni 2008 00:54

Tack så mycket. Håller med om prästen. helt onädigt. Ha en trevlig sommar.

http://niklassawen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 maj 2015 18:26

Nu är väntan enorm på att lilla Louie ska komma hem, den 13e juni är han 8 veckor och det börjar kännas så sjukt nära nu!      Jag menar se bara hur snygg han är! Redan nu ser han utställningsklar ut ;)  ...

Av Anna - 9 september 2010 10:56

Hej, sitter nu och väntar på att historian ska börja efter vad som kännts som den längsta håltimmen på länge. Har fördrivit tiden med att lyssna på dagens låt Green Day - Jesus of Surburbia som för övrigt är den bästa låten som någonsin skrivits. ...

Av Anna - 4 maj 2010 17:29

Har precis haft husmöte med de andra som bor här, tydligen ska vi fixa till boendet. Något som jag tyvärr inte tror kommer att gå bra. Jaja, förlåt nu måste jag faktiskt gå, Hejdå ...

...

Av Anna - 26 april 2010 13:48

Har precis gjort fiskprov, gick väl sisådär är ju ett G iaf ev om han rättar snällt så får jag ett VG men då måste han rätta snällt. Glenn är ju sjuk nu men jaja nu sitter jag och lyssnar på klasskamraternas prat om ex och sånt. Jaja, orkar fan inte ...

Av Anna - 22 april 2010 08:36

Först stort grattis till mor! Sen ska jag börja klaga på alla som super överdrivet mycket på denna skola. Det första jag ser när jag kollar ut genom mitt fönster är ölburkar hängandes i träden, liggandes på marken, ÖVERALLT! Sen blir vaktmästaren t...

Ovido - Quiz & Flashcards