Alla inlägg under juni 2008

Av Anna - 4 juni 2008 21:24

Det var bara så roligt! The Confusions är verkligen bra, hade hört dom förut men liveversionerna var bättre än inspelningarna på deras sidan, köpte skivan ^^ Det enda negativa med det hela var att vänsterhanden fick ta sig ännu en smäll. Ska tydligen inte klappa händerna... Men jag blev glad igen när jag fick en massa klubbor :D Hahah, jag är som ett litet småbarn.






Hejdå, ha en fortsatt trevlig kväll!

Av Anna - 3 juni 2008 14:30

Det känns bara så härligt, nu slipper jag allt slit och kan bara ta det lugnt (om man inte räknar med att jag kommer att få torka kiss varannan minut om fem dagar=) Nu är det städning kvar på skolan och avslutningsfesten imorgon (The Confusions kommer!) Sedan en massa aktiviteter! Japp, jag ville göra er alla lite avundsjuka bara :P

Ovido - Quiz & Flashcards