Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Anna - 2 maj 2008 12:37

En konstig rubrik, jag vet. Men jag kan inget annat än undra, tänkte vara så snäll att överaska mamma (diska i diskmaskin och ta ut när den var klar) :en icke sa nicke, jag har aldrig gjort det i hela mitt liv. Med risk för att behöva går ner till tvättstugan men jag kan inte tvätta heller. Kan mna annat än oroa sig. Jag som ev. snart ska flytta!  Fy skäms på mig, bloggandet har inte heller blivit av. Istället sitter man och spelar "barnspel" på datan... Inte nog med det! Jag missade 1 maj. *snyft* Det enda som saknas är en nappflaska nu asså. Men nog prat om min barnslighet... Ville passa på att säga grattis  till mina lagkamrater som kommit vidare till 1/8 final på gb basketfestival!

Ångrar verkligen att jag inte åka med men skadad som jag är var det nog ingen idé än då *snyft än en gång*


Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards