Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Anna - 24 januari 2009 15:25

Tänkte fortsätta med min rubrik i slutet av inlägget för annars lär jag glömma allt annat jag ska skriva.

  Ville börja med att fortsätta på mitt inlääg om invandringspolitik, alla har säkert hört de hemska nyheterna om en man i 20-års åldern som knivhögg både barn och vuxna på ett dagis några mil utanför Bryssel. Vad har detta med invandrings politik? Jo, när jag läste ST's artikel idag så hade de berättat lite kort om vad en polisman sagt om den misstänkte. "...mannen var inte en rymling från en psykriatisk instution, han var inte påverkad av droger eller alkohol och han var inte utländsk utan hade en belgisk bakgrund" Observera att citatet inte är 100% skriven i rätt ordning... Men vad i helvete menar dem med det där! Ni som har ST hemma ber jag läsa, sökte på deras sida men där visade de inte hela artikeln tyvärr...


Jaja, till ordet pedofil. Har kollat på min besöks statistik över åren och upptäckt att år 2008 hade jag över 500 besökare! Varför har jag det inte nu? Just nu när jag skriver det här inlägget har knappt över 300 vilket är mindre än december 2008... Läste mitt Januari och upptäckte ordet pedofil i början av månaden, kan det vara som så att ordet pedofil automatiskt drar till sig läsare? Ni som tryckte in på min sida idag, var det pedofil som fick er att läsa? En intressant tanke ellerhur?

Ovido - Quiz & Flashcards