Alla inlägg den 1 november 2008

Av Anna - 1 november 2008 18:23

Jag tänker givetvis på idol igår, och som jag i rubriken säger "Vad bråkar dem om?!" Att Lars gör narr av idol anser jag bara är något som gör att idol är värt att se på. Hans framträdanden är roliga och gör så att man får ett stort leende på läpparna. För om man nu jämför med den där Anna, grym sångerska men på scenen är det nästan ett fiasko. Hon står där varje gång stel som en pinne. Säg mig, vad är det för fel med stora brillor och lite humor. Juryn valde honom, de visste att han inte brydde sig om han vann idol eller inte och att han ville köra sitt eget race. Läste i tidningen om en tjej som undrade varför han anmälde sig från början, men blev inte han bortrövad? Hm... Värt att tänka på eller hur?


Det jag blev mest sur på var det att jurryn ansåg honom som en spexare som passade mer in på en studentfest. Abba-veckan tyckte dem att det var underbart att han gjorde till sig lite, då var det "Broadway", nu var det schlager-vecka och han tolkade låten på det vis han uppträdde den. Stora glasögon var det då, så givetvis skall han ha dem på sig. Sen då att Laila blev besviken för att han inte tog av sig dem... Suck


http://www.aftonbladet.se/nojesliv/idol2008/article3671146.ab


Ovido - Quiz & Flashcards