Alla inlägg den 13 november 2008

Av Anna - 13 november 2008 16:55

 Japp, nu börjar jag klaga igen men vi har faktiskt inte haft en enda riktig engelska lektion på hela terminen. Den första vikarien stammade nästan när han pratade engelska, och nu vikarien till vikarien kan inte ett skvatt. På de senaste lektionerna har vi pratat om kungen, lyssnat på nittotalsmusik, lyssnat om fiske, pratat om hans jorden runt resa som 18 åring och nu behövde vi inte ha en engelska lektion för att Linda sade lite skämtsamt att hon var trött och ville sluta... När jag och Annie frågade honom varför det inte blev någon engelska sade han, icke förvrängt!...


" Om det är några som känner sig trötta och är ofokuserade så finns det en risk att de hamnar efter, därav blir de ännu mer efter och tillslut kan det bli särskola." (han skrockade lite på det ordet) 


Så med andra ord låter han hela klassen komma efter! Fy faan, när det finns så många bra lärare anlitar dm första de får tag på...





BTW, påminn mig om att klockan 19.00 ska jag filma Annie när hon rider.

Hoppas hon inte tvingar mig på hästen *ryser*

Ovido - Quiz & Flashcards