Alla inlägg den 14 november 2008

Av Anna - 14 november 2008 15:41

Efter två raka veckor på Nordvik känns det skönt att vara hemma, vill bara sätta mig ned i massagestolen och dricka lite trocadero.

Undra om vi har något hemma...


 Hoppas dock att jag får gå på hockey imorgon, så länge sedan nu.

På tala om hockey förresten, jag och Angelica skulle åka med den snabbare bussen mot sundsvall. Vi börjar prata om hockey ofc och bakom oss då visar det sig att Olle Östman sitter, han utbildar alla domare i elitserien! Han tyckte att jag borde ta utbildningen och kanske dömma någon dag :D

Fick en bok av honom med alla regler, as coolt. Han skulle iaf till väster götland. Mycket kan hända på en dag alltså så om jag nu skall skaffa mig en karriär som hockeydomare så får jag börja lära mig att åka skridskor ^^


Men ha det gött allihopa, trevlig helg! :D

Ovido - Quiz & Flashcards