Alla inlägg den 28 november 2008

Av Anna - 28 november 2008 22:25

Förlåt till dig i idol som jag nu smutskastar men herregud vad tänkte du med? Börjar skrika som en stucken gris för att lilla Johan Palm står framför dig, han garvar fan åt dig...


Jag måste faktiskt ifrågasätta denna hysteri om Johan, första gången jag såg honom trodde jag att han var en fjortonårig liten flicka.

Tror verkligen inte att människor som såg honom på gatan tänkte

"O, vilken snygg filur". (Inte för att någon tänker så Hade aldrig varit en hysteri om han varit fem år äldre... Det kan jag lova er


Men nu ska vi se vem som får åka hem, Alice eller Johan?


Damdamdamdamdamdam... JOHAN! Det väntade jag mig faktiskt inte :P


Men nu släpper vi idol för jag skall kolla på Fredag hela veckan, Soran Ismail är ju med :P Hejdå!



Ovido - Quiz & Flashcards