Alla inlägg den 4 april 2008

Av Anna - 4 april 2008 14:30

Lång titel, men så kan det vara ibland... Som ni alla vet så är jag ett hängivet Timråfan och fällde nästan en tår när slutsignalen ringde, USCH!

Vill inte låta som en dålig förlorare men HV71 var inte värda att vinna den där matchen. HV71 som annars har varit ett lag jag faktiskt tyckt om väldigt mycket och har även två av mina favoritspelare (Stefan Liv, Johan Davidsson) med i laguppställningen så kan jag inget annat än säga att jag nu hoppas på Linköping. Att se ett lag vinna med hjälp av filmningar, fula knep och en domare som måste ha missat matchen... Ni ska veta vilken glädje man hade de första minuterna, Timrå  spelade underbart och gjorde mål. Lite senare snuddar Styf i Liv och han ramlar givetvis som om att han skulle blvit knockad av en elefants bakdel (konstig jämförelse, jag  vet) Att Timrå då får utvisning när också reprisen visar hur fel det var. HV71 gör mål och Liv ser riktigt stolt över sin insats. Varför jag själv sett upp så mycket till Liv är bl.a hans %. Det är inte många puckar han släppt in, men nu är det ganska självklart varför... Vi alla vet att HV lever på sina powerplay och nu vet man också hur det kommer sig att de får dom med sig hela tiden...

Filmning hela vägen, skaffa ett jobb på dramaten istället för att spela hockey! Ni borde bli bannlysta från rinken...


Ja nu närfick jag det ur mig så kan jag skriva om dagen...  

Som vanligt upp sju göra iordning frukost som tyvärr blev misslyckad (Ät aldrig brunamackor spec. inte med leverpastej, btw leverpastej är förövrigtgott) Slängde den och tog en banan och hårdmacka istället, kan man vara dummare i huvudet? Så lite i magen och två nationella efter varandra!!! Oj oj, snart dags att börja använda hjärnan alltså.

Den första gick nog bra iaf, andra är man lite osäker på... Hörförståelse,

säger allt eller hur? Onödigt att ha en slinga på skolan om läraren inte ens vet att den finns! Herregud, skulle ha gått på Kristinaskolan istället. Hoppas att resultatet blir bra så att mitt betyg inte sjunker...

Ja, efter proven blev det att gå till sjukhuset för att kolla upp mina armar, har entligen fått svar om vad det kan vara :D Tydligen är det mina muskler som känns och inte lederna *glädjetårar* Tänk, jag kommr kunna träna igen (lungt) tydligen skulle jag få komma i kontakt med en sjukgymnast för olika tekninker att tänja och liknande, men vet ni vad? Nu får ni klara er utan ig ett  tag... Är vrålhungrig, hejdå ;)     

Ovido - Quiz & Flashcards