Alla inlägg den 20 april 2008

Av Anna - 20 april 2008 19:28

Tänkte summera lite snabbt. Vi kan ju börja med torsdagen, matchen... Vi förlorade men spelade oerhört bra och ledde stort i första, tyvärr orkade vi inte hela matchen. *snyft* Sen kom helgen (nu vill säga) Lördagen blev tidig då jag skulle först till östersund för att spela en match mot Sonics (vi vann) och sedan skuulle vi till Bräcke för att spela mot Bräcke... Har nog aldrig spelat så dåligt som då! Usch, säger jag bara... Vi förlorade med 2p vilket jag kunde ha stoppat då jag fick skjuta straffkast med 6s kvar... Klart att jag missar :'( Så kan det bli antar jag... Så nu idag (söndag) gick jag upp klockan 6 för att jag skulle jobba.... Wey ;) Inventera är det absolut roligaste man kan göra :D *sarkasm* (för er som inte förstod detta)

Kom hem 15 och slutkörd... Det var allt, hehe... Bye

Ovido - Quiz & Flashcards