Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Anna - 6 augusti 2009 12:12

Det verkar som om att jag ska börja kolla på trav, på Lördag ska nämnligen Soran Ismail medverka där. Här kan ni läsa mer om det
http://www.aftonbladet.se/trav365/article5604713.ab


Nu när ni läst artikeln såg ni säkert kommentarer om att TV4 är idioter, det är ett smart sätt att få tittare på. Se bara på mig!
Han kommer ju inte vara där för Stand-Up heller, han ska vara där för att tillsammans med oss andra oerfarna tittare lära sig hur travsporten fungerar. Vad är då felet? Klart att de som följer travet vill se travet och inget annat men det är väl roligare om denna satsning fungerar? Vill ni inte att eran älskade sport ska uppmärksammats? Om det nu skulle vara så förfärligt kan ni alltid sitta och kolla på Atg-live så slipper ni allt annat "tjafs" som faktiskt finns där sen tidigare (det kan jag hålla med om). Det jag vill komma med detta är att ni alla ska ge honom en chans.
Sen vill jag påpeka aftonbladets stavfel på hans namn... ISMAIL heter han inte Ismael!


Nu finns det väl en till anledning att jag ska titta på travet men frågan är om det var på lördag. Papi har nämnligen köpt en travhäst, Across the Seas heter den iaf.



Ovido - Quiz & Flashcards