Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Anna - 25 augusti 2009 12:37

Hejhej, nu var det ett tag sedan. Skolan har iaf börjat på ett helt okej vis, Jimmie hängde med och stannade tills idag. Vi hade tyvärr lite prolem att hitta till bussen som han skulle åka med. BUSSHÅLLSPLATSEN FANNS INTE!! Eller vi kunde inte hitta den, tur att man mötte på bussen på vägen tillslut.
Jaja, nu väntar jag på att lektionen skall börja, ettorna ska tydligen leka med oss.. Vilken koll man har *suck* vet inte vad jag ska skriva, tänkte bara lägga hit något så att det inte såg så tomt ut. Men för att lägga till lite mera så  hade jag samhälle igår, skojskoj synd bara att den var i 2h, man blir lite trött efter ett tag. Nog för att jag alltid är det men man var extra trött helt enkelt. Mjo, vad var det jag skulle skriva mer..? JUST DET!!


GRATTIS JUICE PÅ 17-ÅRSDAGEN!

Ovido - Quiz & Flashcards