Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Anna - 26 augusti 2009 21:10

Naaw, ettorna är så gulliga på våran skola (observera att det inte finns en enda ton som skulle kunna efterlikna en sarkasm)!
Idag är det som vanligt fest på skolan
Onsdag + Nordvik = Fest
Därför var jag säker på att alla skulle vara borta men ack vad fel jag hade, istället sitter ett flertal av dem och tittar på en film med pyjamasen på och poppade popcorn i famnen! Varför var inte min "årskull" så för? Då var det bara jag som var den gulliga..

Nejnej, jag var osocial. Jag satt och pratade med folket hemma på msn, fanns dock andra som såg på TVn och var gulliga. Nu upptäckte jag dock det att jag fortfarande är osocial, pratar visst fortfarande med folket hemma medans de andra festar x'D

Av Anna - 26 augusti 2009 10:01

45 minuter kvar tills dess att lektionen startar, varför sover jag inte för?! Har varit vaken sen 06.01 Blööh på mig ^^

Jaja Samhälle uppgiften blev klar, jag har hunnit att duscha, dryga vid datorn och funderat över att skiva en bokrecession. (Gaah, tror min stavning är åt helvete) Vi får se vad ödet bestämmer om den uppgiften, här får ni lite musik istället, bra dessutom!

Ovido - Quiz & Flashcards