Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av Anna - 6 oktober 2007 10:24

Känner mej lite dum... Igår skrev jag att ishockeyn var imorron och bion idag... Tvärtom! Ja, men jag fortsätter med denna blogg senare idag.


Ja... nu är det senare idag :D

Kom nästan precis hem från tik-aik matchen. Den första och andra perioden var då det sämsta jag sett... Och om jag säger det om mitt timrå då är det illa. Skellefteås två mål var de faktiskt värda. Ja, under de första två perioderna alltså. Men i tredje... Vilken återhämtning! Första målet av Sanny gjorde så att matchen fick liv. Sen så missade jag det andra målet på straffen. Gick precis ut från läktaren. Bra match ivarjefall. Lite kort 4:e period bara... Mål efter 20 sek, prisa gudarna ;P

 Fick nyss veta något roligt faktiskt. Basketlaget mitt vann en match i 08 :D

DEt var den andra matchen. Den första förlorade de med 5p. Hårt...

Ja, men har nog inget mer att skriva för idag. Så ha det gött och kom ihåg att kolla på svensson svensson och dans sm. Kan vara roligt. 

Ovido - Quiz & Flashcards