Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Anna - 17 oktober 2007 11:19

Hej, sitter här vid datorn på hedbergska och tänkte lägga in mina bilder. Tyvärr så är alla dem över 5 mb så det blev inget mer än en bild på mig. Okej, inte ens det! Vad är dett för fel med TIF-bilder. De blir syggare och har inte lika mycket mb. *Suck*Ja men vad har jag gjort nu då och varför sitter jag inte och jobbar? He, det här medatt inte jobba hanldar nog mest om att jag väntar på att skrivaren skall bli bättre :P Kanske int. Men har faktiskt suttit och jobbat hela morgonen så det går nog bra att jag bloggar på några minuter. Eller hur? Har ivarje fall laddat upp kameran nu så det är lika bra att ni där hemma att stå ut med att titta på mina bilder. Om och om igen... Mohaha! Jag är lite flum nu tror jag. Ganska hyper också då jag inte kan sitta still i kontorsstolen :D Ser nog ganska roligt ut (inte kult) Japp riktigt roligt, tur att inta Josse och maria är här. Då hade jag flummat loss! Just ja! Skalll faktiskt möta maria nu och äta... Ajdå, ring psyket... Hejdå! Skriver mer när jag har tid och är förhoppningsvis inte lika flum.

Ovido - Quiz & Flashcards