Direktlänk till inlägg 20 november 2008

Wooohooo, traktor! :D & äntligen svar om sköldkörteln

Av Anna - 20 november 2008 18:11

Glömde att skriva igår, man tog ju första traktorturen :D Gick gallant, lite guppigt då och då och kanske lite för fort än vad man fick men vad tusan jag är ju ung ^^ Men bäst var ju nästan Tess skrik varje gång man gasa :P

 Sen fick man ju gå med supersnygga dräkten också!


Sen hade jag idag dårå första eng lektionen med den nya läraren, han kommer från Tanzania (stavas det så?) och pratar givetvis afrikansk engelska som kan vara lite svårtydlig om man frågar mig, sen pratar han lågt också men det ger sig nog. Annars blir det hörapparaterna på om jag orkar, det är ju så kallt också...

Men nog filosiferat nu skall vi prata om sköldskörteln-


Gjorde ju de där blodproverna för evigheter sen och igår kom dem,

resultatet var negativt vilket är bra iför sig men hade nästan hoppats att det varit positivt, då hade man ju kunnat börja att behandla. Så nu står man här ovetande. Det är så otroligt dåligt att dm inte verkligen kollar upp vad det kan vara, jag har varit sjuk sen januari/februari!

 Det var ju då jag fick flunsan, sen blev det armarna, förkylningar, feber, huvudvärk och allt möjligt skit... Justja, har fått hem proverna från magnetröntgen, det såg bra ut det :D


Det får vara allt för mig denna gång, hejdå!

 
 
Tess

Tess

25 november 2008 22:18

jag vet , mina skrik ägde.
haha.
jag vill köra traktor nu! :D *ge mig traktor*

http://theresewill.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 maj 2015 18:26

Nu är väntan enorm på att lilla Louie ska komma hem, den 13e juni är han 8 veckor och det börjar kännas så sjukt nära nu!      Jag menar se bara hur snygg han är! Redan nu ser han utställningsklar ut ;)  ...

Av Anna - 9 september 2010 10:56

Hej, sitter nu och väntar på att historian ska börja efter vad som kännts som den längsta håltimmen på länge. Har fördrivit tiden med att lyssna på dagens låt Green Day - Jesus of Surburbia som för övrigt är den bästa låten som någonsin skrivits. ...

Av Anna - 4 maj 2010 17:29

Har precis haft husmöte med de andra som bor här, tydligen ska vi fixa till boendet. Något som jag tyvärr inte tror kommer att gå bra. Jaja, förlåt nu måste jag faktiskt gå, Hejdå ...

...

Av Anna - 26 april 2010 13:48

Har precis gjort fiskprov, gick väl sisådär är ju ett G iaf ev om han rättar snällt så får jag ett VG men då måste han rätta snällt. Glenn är ju sjuk nu men jaja nu sitter jag och lyssnar på klasskamraternas prat om ex och sånt. Jaja, orkar fan inte ...

Av Anna - 22 april 2010 08:36

Först stort grattis till mor! Sen ska jag börja klaga på alla som super överdrivet mycket på denna skola. Det första jag ser när jag kollar ut genom mitt fönster är ölburkar hängandes i träden, liggandes på marken, ÖVERALLT! Sen blir vaktmästaren t...

Ovido - Quiz & Flashcards