Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Anna - 6 februari 2008 16:16

Inte för att jag inte kunde gå förut men var det enda jag kunde komma på som rubrik :P Måste säga att detta var en tråkig vecka, har nu missat nationella, snart min basketmatch och om det fortsätter såhär imorgon blir det inget matteprov heller...


Måste säga att jag blev lite ledsen idag när jag kände mig så bra efter att ha varit uppe ett tag. Mådde prima tills jag helt plötsligt spydde! Första dagen på länge som man kunde få i sig frukost så får man inte behålla det *snyft* Kanske var mitt eget fel, varför tog jag en yoghurt? Det är i varje fall inget att rekomendera. Synd också att jag inte fick någon sömn imorse då alla skulle skicka sms och ringa mellan klockan 7-9! Jag som hade det så mysigt :'( Nej, så ska jag inte säga! Tack för uppvaktningen eller vad man nu säger... För ni som vill veta vad jag fått i födelsedagspresent får vänta ett tag då jag inte har fått alla än... Hejdå *hosthost* 

Ovido - Quiz & Flashcards