Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Anna - 28 februari 2008 17:57

Det känns som om att detta är det enda jag pratar om nu för tiden, precis som mina vänner pratar om Pipe-Line. Iaf så har min "trevliga" mattelärare slagit till igen. Hon skulle ha en genomgång om något vi inte ens skulle behöva kunna till provet. Lite överkurs över det hela och såklart när vissa personer i klassen säger att de inte förstår får vi alla en utskällning och föreläsning om att vi borde gå i ettan. Det som gjorde mig mest arg var ju när hon pekade ut en kille i våran klass (högt så att alla kunde höra) hur dålig han var och det spelade ingen roll hur många gånger man förklarade för honom. Han skulle ju ändå aldrig fatta! Det finns underligt folk, de må man säga. Våran rektor kom till lektionen, säkert pga för allt klagomål och så fort **** fick syn på henne började hon skämta med oss och blev helt plötsligt världens snällaste på ett ungefär. Ville bara skriva av mig det här och nu...



Ovido - Quiz & Flashcards