Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Anna - 14 februari 2008 17:21

Så lyder nog de flesta bloggares rubriker idag. Nu är jag tråkigt nog fortfarande sjuk och kan inte träffa mina underbara vänner därute, så jag säger det här istället. 



GLAD ALLA HJÄRTANSDAG PÅ ER ALLA, ÄLSKAR ER SÅ <33333333




Varje löv som fallit

Ned på denna jord

Visar min kärlek

 Till er alla

Varje löv som fallit

Röd, Gul, Grön

eller till och med

BLÅ

Visar min kärlek

För jag vill

Att ni alla ska veta

Jag älskar er så

För varje äpple som jag ätit

För varje tugga jag tagit

Representerar min kärlek till er

Det må låta konstigt

Men dock är detta sanningen

Jag kan ej rå för

Att ni rört mitt hjärta

Jag kan ej rå för

Att det är er

Som jag verkligen älskar

Alla ni som läser

Detta är till er

På alla hjärtansdag

Finns det bara en sak att ge

Ni får hela mitt hjärta




Jag är välmedveten om att det saknas en bit, men jag var hungrig ;)





Ovido - Quiz & Flashcards