Alla inlägg under januari 2009

Av Anna - 11 januari 2009 22:32

Snacka om att man kan bli glad för lite mn jag fick lydnads dressyr på IV! :D

Av Anna - 11 januari 2009 19:18

Ja nu är man tillbaka på Nordvik :P Mamma och jag har precis storstädat mn både hon och jag vet nog att det redan imorgon kommer se förjävligt ut här. Spec med tanke på att jag ska ta upp Ewan/Evan (har inte bestämt mig gällande stavningen än...förslag?) till mitt rum, kommer att bli roligt att se Theos reaktion med en fluff sak i rummet.  

Av Anna - 10 januari 2009 12:20


Min Önskelista


Chinchillabur


Minikyl


Pengar


Presentkort på Carlings


Keith (film)


Elizabethtown (film)


Min första kärlek (film)


Heroes s2 (box)


Liten tv


Nintendo 64 spel


Mario kart (Wii spel)


Mario Galaxy (Wii spel)


Basket (Wii spel)


Presentkort på Djurmagasinet/Arken


Two Gallants (CD)


The Decemberists (CD)


Affisch


Green Day

alla förutom Dookie och Bullet in a bible (CD)


Nisse Hult (Box)




 

Detta är vad jag kan komma på nu...

Av Anna - 10 januari 2009 11:38

Tracy löper och Theo är galen...

Av Anna - 9 januari 2009 20:03

Varför, jag upprepar VARFÖR ska hon få synas egentligen. Själv borde jag inte nämna henne för hon är inte värd den publicitet hon får...


Men nu är det bara för mycket, Let's Dance! Näe, hon ska inte synas. En MUF bloggare som skriver om sina I-lands problem. Skärp er folk, sluta läsa hennes blogg då hon bara tjänar mer pengar på det, säger som Timrå klacken säger om MoDo... "Håll Sverige rent!"


Ovido - Quiz & Flashcards