Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Anna - 6 juli 2009 14:37

Av Anna - 6 juli 2009 14:33


Jag måste vara den enda människan i hela världen som garvar åt denna reklam! Nog för att den här är på Tyska (eller? xD) men det gör den nästan bättre, dubbat är alltid så jävla hi-teck!

Av Anna - 6 juli 2009 10:45


Nu börjar det bli jobbigt, vet inte hur lång tid det har pågått nu. Jag klarar verkligen inte mer av den här skiten, ursäkta uttrycket. Har varit illamående otroligt länge och nu efter att jag tagit min medicin så spydde jag, hos Maria dessutom! Kan inte säga att jag tycker det är pinsamt, det är bara jobbigt. Jag kunde svära på att jag skulle spy förut när Jimmie var här men den gången klarade jag mig. Om det ska fortsätta såhär ska jag kanske byta medicinen men då lär jag må ännu sämre och kanske drabbas annat, risken för anfall blir även den större. Fan nu kommer det igen, illamåendet.. Ska gå och dricka lite vatten...

Kom precis på nu när jag gick bort att det var riktigt onödigt att skriva att jag skulle lämna datorn, var borta i ca 10 sek vilket ni inte märker av men det kanske är mysigt för er att veta, vad vet jag.

Hm medans jag kommer ihåg så (vilket jag redan informerat er om) var jag hos Ria och sov över där. Juice, Linn och Tess var där dem också men Tessen skulle inte sova där så vi följde med henne en bit när hon skulle hem. En promenad som skulle sträcka sig till Korstaskolan som i vanliga fall skulle gå på lite mindre än 10 min men som denna gång tog en timme! Vi kom på att det skulle vara roligt att leka ganstas och drog ned våra byxor lite granna, det var snyggt med troshäng och luvor! När vi kom fram till skolans parkering fick vi lust att testa en grej, nu får folk tycka att vi är dumma men vi var grymt nyfikna på hur folk skulle reagera om dem såg ett slagsmål. Ria som hade med sig en kamera filmade oss när jag blev "misshandlad", vi gjorde om proceduren så fort det kom en bil. Ingen stannade! Jag kunde ju ha dött... Kanske var vårat skådespeleri under kritik men om man kollar på Marias inspelning så ser det ganska verklighetstroget ut. Ska se om jag kan lägga upp klippet senare på youtube, Maria behöver bara skicka den till mig först.

Ska kanske avsluta nu, vill komma med ett vettigt ord. Eller en mening som får alla att tänka men det orkar jag inte nu så ni får nöja er med klassikern

                                                  
     HARÉ!

Ovido - Quiz & Flashcards