Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Anna - 19 juli 2009 18:16


Förlåt för sämst uppdatering! Min ursäkt är väl att jag haft mycket att göra helt enkelt, kommer inte heller kunna skriva på en hel vecka då jag ska till Svanabyn med Juice imorgon. Kommer hem på fredag eller lördag, kan bli söndag också... Blir klurigt att packa helt enkelt!

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva, har väl inte gjort så mycket när jag tänker efter men haft kul iaf. Såg t.ex på HP, premiärdagen såklart *blink* inget att skryta om men det får inlägget att se längre ut. Förlåt, nu är jag dålig. Hade tänkt skriva om HP men jag är rädd att avslöja för mycket för de som inte sett den ännu, kan dock säga att den är rolig.

Lämnar er nu, oooh justja! Papi sade att det var någon som ville ha mina chinchillor. Måste bara se till så att dem vet reglerna, pappa pratade om att de hade en kaninbur! Helt fel, funderar på att skriva en hel uppsats till dem om skötsel och sådant. Sen hoppas jag att jag får besöka dem lite då och då trots allergin och att deras namn behålls, för seriöst mina namn klår allt!

Jaja, nu lämnar jag er för pizzan kommer! Haré gött folket om ni har "tur" så hinner jag med ett till innan jag lägger mig! Hm, skulle jag inte säga hejdå? Förlåt igen... Haré folk! 

Ovido - Quiz & Flashcards