Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Anna - 28 juli 2009 21:11

Hm ni ska nog få se vad jag köpte idag ändå..
Här har ni en länk till min bdb, se på dag 28/7

http://annasjodin.bilddagboken.se/p/main.html?#0


Av Anna - 28 juli 2009 18:55


Nu har man fixat lite till maskeraden, till in utklädnad dårå... Vet inte om jag ska visa er nu, eller vänta med det. Tänker därför vara jobbig och låta er vänta, bara för att. 

Gick bättre på jobbet idag (snacka om att byta ämne) då jag nu börjar förstå hur kassan fungerar YOUPAS! Kom lite folk man kände eller visste vilka det var, sen fanns det folk som kom dit endast för att mobbas...
Näe det var skoj med folket, fick ju mig en liten "återställare".
Finns väl inte mycket mer att säga om idag, så vi säger..

HARÉ OCH SCHLAGERPUSSAR PÅ ER!

Ovido - Quiz & Flashcards