Direktlänk till inlägg 9 oktober 2007

Hur mycket kan man undra?

Av Anna - 9 oktober 2007 16:50

Ja... Nu var det såhär att igår blev jag något otroligt rasande på min dator. Jag skrev säkert mitt längsta inlägg någonsin. Ett bra dessutom enligt mig. Vad hände? Datan låste sig och hela alltet stängdes av. Jag var klar och tryckte på spara... Då! Då låser den sig! Vet inte riktigt varför... Konstigt om man tänker ett steg längre fram. Virus... Varför finns dem? Någon lär ju ha skapat dem, eller hur? Var det de där människorna som skapade anti-virus program. Dem lär ju velat att människor skulle köpa deras tjänster. För vad är det för mening med anti-virus om det inte finns virus? Tyvärr var det inte jag som kom på denna djupa tanke... Kommer dock inte ihåg vem av mina vänner som sade det. Hoppas att det inte gör något.


Men vet ni vad jag nyss såg? NYA AVSNITT, med SVAMPBOB FYRKANT!

Jag vet att det är ett barnprogram... Men det är det bästa f*ckade barnprogram ever! Eller... Jah... Öh... Nästan...


Då är frågan, vilket är det bästa barnprogrammet?

Eller frågan är kanske... Har inte jag ställt den förut? Jaja... Synd bara att den verkligen sitter på hjärnan. Så varför kan ni inte ge mig några förslag så röstar vi senare. Så nu när vi pratar om röster vill jag prata om min lilla "bästa sporten." Vissa PERSONER fattar nog inte riktigt grejen med att just rösta. Nepp, de röstar flera gånger. En röst per person tack! Japp, det var riktat till syrran som ett fler tal gånger tryckt på dans.LOL Inte för att det syns på statistiken, menmen. Lika bra att ta upp. Eller hur?




Som ni nu ser på min rubrik så kommer det ytterliggare en fråga. Hur mycket kan man undra? Jag menar det finns många olika slags funderingar.

Som: Vad ska vi äta idag eller Vad är meningen med livet. Den sist nämnda får jag höra många gånger. En fråga som nu också ploppar upp i mitt huvud är, varför grubblar bara människor? Varför funderar vi över livets gåta när inte djuren gör det?


                     

Är det verkligen så att vi människor är skapta för att undra? Om det nu är så att det är svaret på meningen med livet, hur kommer det sig att det finns så kallade dumma frågor? Det kanske är därför som rix fm har programmet våga fråga. Ett roligt program faktiskt. Det enda som är synd är ju det att man oftast bara får höra frågan. Som givetvis gnager i ens huvud och ja... Man glömmer bort att lyssna efter svaret nästa morgon.  För visst är det morgonen efter man får veta? Ha, ännu en fråga. Jaja... Nu vill jag bara gratulera alla som faktiskt gått igenom den här texten. Trodde aldrig att någon skulle orka så... Ett stort GRATTIS!



                                   




 
 
Ingen bild

Mamms

10 oktober 2007 10:28

Jo då jag orkade igenom du är faktiskt väldigt roande !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 maj 2015 18:26

Nu är väntan enorm på att lilla Louie ska komma hem, den 13e juni är han 8 veckor och det börjar kännas så sjukt nära nu!      Jag menar se bara hur snygg han är! Redan nu ser han utställningsklar ut ;)  ...

Av Anna - 9 september 2010 10:56

Hej, sitter nu och väntar på att historian ska börja efter vad som kännts som den längsta håltimmen på länge. Har fördrivit tiden med att lyssna på dagens låt Green Day - Jesus of Surburbia som för övrigt är den bästa låten som någonsin skrivits. ...

Av Anna - 4 maj 2010 17:29

Har precis haft husmöte med de andra som bor här, tydligen ska vi fixa till boendet. Något som jag tyvärr inte tror kommer att gå bra. Jaja, förlåt nu måste jag faktiskt gå, Hejdå ...

...

Av Anna - 26 april 2010 13:48

Har precis gjort fiskprov, gick väl sisådär är ju ett G iaf ev om han rättar snällt så får jag ett VG men då måste han rätta snällt. Glenn är ju sjuk nu men jaja nu sitter jag och lyssnar på klasskamraternas prat om ex och sånt. Jaja, orkar fan inte ...

Av Anna - 22 april 2010 08:36

Först stort grattis till mor! Sen ska jag börja klaga på alla som super överdrivet mycket på denna skola. Det första jag ser när jag kollar ut genom mitt fönster är ölburkar hängandes i träden, liggandes på marken, ÖVERALLT! Sen blir vaktmästaren t...

Ovido - Quiz & Flashcards