Direktlänk till inlägg 22 februari 2008

Frisk! Men kanske inte i huvudet...

Av Anna - 22 februari 2008 21:40

Oj, oj, oj... Dags att börja skriva nu igen. Eftersom om att det gått så lång tid mellan mina inlägg som det har nu så har jag ganska mycket att berätta. Även fast jag kanske inte vill berätta allt men det är bara att bita i det sura äpplet (Har verkligen blivit besatt av äpplen.) Kan ju börja med att berätt avad som hände i onsdags då vi skulle få möta våra ärkefiender, KRAMFORS!, spooky ellöer hur ;) Om jag någonsin i hela mitt liv skulle spela så dåligt som jag gjorde då igen! Vet inte vad jag skulle göra då alltså... Hoppas att det går bättre imorgon då vi möter Jämtland. Men tillbaka till Kramfors. Dessa människor (kramforsbona,) vann vi med ca 20p förra gången men nu förlorade vi med ca 30p! Varför? (Eftersom att jag "ibland" kan vara en dålig förlorare så måste jag få skylla ifrån mig) Kramfors spelar i div 2 och kvalar sig nu uppåt till div1. Med damer som kanske är mellan 25-35 år. Endast några få "ordinarie" spelare, om jag kan nu uttrrycka mig på detta sätt. Lite, fegt... om man frågar mig.


Fick nu även göra en riktig come-back på skolan och slippa allt sjukdomslikt :) Dock fick jag göra matteprov som jag endast fick  G på... Ett p från VG, ska därför ha omprov då jag är rädd för att min (Hitler)-lärare ska sänka mig till just VG... Det där MVG är något man verkligen vill behålla! Hehe, när man läser denna blogg ser man att det saknas en rödtråd men vi fortsätter. Denna vecka har jobbat stenhårt med matten för att hinna i kapp spec idag, så sorry om jag var allmänt dryg och inte lyssnade så mycket vad som sades :( 


Men nu får ni alla önska mig lycka till på matchen imorgon ochg även för mitt möte med tydligen två roliga personer som mina vänner snackar om jämt och ständigt... Det enda faktiskt om man nu inte räknar med kakorna... Hejdå!

 
 
Niklas

Niklas

24 februari 2008 17:08

Menar du att du inte gillar Aina?

http://niklassawen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 maj 2015 18:26

Nu är väntan enorm på att lilla Louie ska komma hem, den 13e juni är han 8 veckor och det börjar kännas så sjukt nära nu!      Jag menar se bara hur snygg han är! Redan nu ser han utställningsklar ut ;)  ...

Av Anna - 9 september 2010 10:56

Hej, sitter nu och väntar på att historian ska börja efter vad som kännts som den längsta håltimmen på länge. Har fördrivit tiden med att lyssna på dagens låt Green Day - Jesus of Surburbia som för övrigt är den bästa låten som någonsin skrivits. ...

Av Anna - 4 maj 2010 17:29

Har precis haft husmöte med de andra som bor här, tydligen ska vi fixa till boendet. Något som jag tyvärr inte tror kommer att gå bra. Jaja, förlåt nu måste jag faktiskt gå, Hejdå ...

...

Av Anna - 26 april 2010 13:48

Har precis gjort fiskprov, gick väl sisådär är ju ett G iaf ev om han rättar snällt så får jag ett VG men då måste han rätta snällt. Glenn är ju sjuk nu men jaja nu sitter jag och lyssnar på klasskamraternas prat om ex och sånt. Jaja, orkar fan inte ...

Av Anna - 22 april 2010 08:36

Först stort grattis till mor! Sen ska jag börja klaga på alla som super överdrivet mycket på denna skola. Det första jag ser när jag kollar ut genom mitt fönster är ölburkar hängandes i träden, liggandes på marken, ÖVERALLT! Sen blir vaktmästaren t...

Ovido - Quiz & Flashcards