Direktlänk till inlägg 26 februari 2008

Rubrik saknas

Av Anna - 26 februari 2008 14:49

Idag var en sådan dag full av stress. 2 prov + ett enormt glosförhör på engelskan, gick någolunda bra faktiskt. Jag är riktigt stolt över min VG-uppgift på SO-provet, hoppas bara att Karin håller med om mina tankar om kommunsimen, ligger riktigt illa till annars. Matten kan man ju bara säga gick mycket bättre den här gången :D Väntar på resultatet och vill verkligen ha det där VG helst mitt MVG men det känns som att sikta lite väl högt där. Förra gången skulle man ha 38/40 för ett MVG och jag skulle vell kunna säga att jag skulle kunna få som högst 32p. Inte helt fel ändå, men denna hemska engelska! Oj oj, riktigt svårt även om det gick bättre än vad jag trott. Hade inte tränat ett dugg så om det blir G får jag vell skylla mig själv.


Något som är lite roligt idag är det att jag för första gången ska få träna med U-18, skriver som mamma "hoppas inte Peter (tränaren) skrämmer ihjäl henne (mig)" Skulle vara lite synd eller hur? ;P Måste komma ihåg att snacka med Olivia om skjuts till träningen då pappa är liggande. Han som säger att han ska gå på hockey på torsdag. Kan verkligen lova att han är 100% frisk då och har från att vara en död fisk blivit till en sprallande gädda. Han brukar ju fejka hur ont han har i ryggen så man vet aldrig. Han är ju latare än latast. Om ni undrar varför jag skriver om min pappa så öppet så är det kanske för han inte ens vet att jag har en blogg ^^



Men nu var det Frostbiten på tv enligt Lisa och den vill jag ju inte missa, en urrolig film :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 maj 2015 18:26

Nu är väntan enorm på att lilla Louie ska komma hem, den 13e juni är han 8 veckor och det börjar kännas så sjukt nära nu!      Jag menar se bara hur snygg han är! Redan nu ser han utställningsklar ut ;)  ...

Av Anna - 9 september 2010 10:56

Hej, sitter nu och väntar på att historian ska börja efter vad som kännts som den längsta håltimmen på länge. Har fördrivit tiden med att lyssna på dagens låt Green Day - Jesus of Surburbia som för övrigt är den bästa låten som någonsin skrivits. ...

Av Anna - 4 maj 2010 17:29

Har precis haft husmöte med de andra som bor här, tydligen ska vi fixa till boendet. Något som jag tyvärr inte tror kommer att gå bra. Jaja, förlåt nu måste jag faktiskt gå, Hejdå ...

...

Av Anna - 26 april 2010 13:48

Har precis gjort fiskprov, gick väl sisådär är ju ett G iaf ev om han rättar snällt så får jag ett VG men då måste han rätta snällt. Glenn är ju sjuk nu men jaja nu sitter jag och lyssnar på klasskamraternas prat om ex och sånt. Jaja, orkar fan inte ...

Av Anna - 22 april 2010 08:36

Först stort grattis till mor! Sen ska jag börja klaga på alla som super överdrivet mycket på denna skola. Det första jag ser när jag kollar ut genom mitt fönster är ölburkar hängandes i träden, liggandes på marken, ÖVERALLT! Sen blir vaktmästaren t...

Ovido - Quiz & Flashcards