Alla inlägg under juli 2009

Av Anna - 5 juli 2009 13:39


Måste säga att jag håller med Madde, eller "Lottis" som jag har länkdöpt henne. Det är för mycket av MJ, vilket jag har tyckt nog för länge! Nog för att det är tragiskt att han är död, allas död är på någotvis tragiskt. Att hans fans sedan tar självmord är illa vilket man kan ta upp men att visa "sista familjefotot" är väl bara onödigt? Vi har fattat "pop-kungen är död".

Jag hade brytt mig mer om det varit någon jag känner men jag skulle inte vilja se det överallt... Tänk alla familjer vars barn tagit självmord pga MJ's död som behöver påminnas om vad som hänt på en gång de sätter på datan.. Näe, jag är så otroligt lé, släpp det bara! Jag vet att jag själv tar upp honom men jag behöver väl "avreagera" mig...

Haré

Av Anna - 3 juli 2009 10:55

Insomniac... Hm, värt att tänka på

Av Anna - 3 juli 2009 10:09


Satan att man inte har råd med biljetter...


today is the first day of the rest of our lives
tomorrow is too late to pretend everything's all right now
i'm not getting any younger as long as you don't get any older
i'm not going to state that yesterday never was


 

bloodshot, deadbeat and lack of sleep
making your mascara bleed

tears down your face
leaving traces of my mistakes,


(when I say)
if i promise to go to church on Sunday
will you go with me on friday night?
if you live with me i'll die for you and this compromise


 

i hereby solemnly swear to tell the whole truth
and nothing but the truth is what i'll ever hear from you now
trust is a dirty word that comes only from such a liar
but respect is something i will earn if you have faith


bloodshot, deadbeat and lack of sleep
making your mascara bleed tears down your face
leaving traces of my mistakes,


(when I say)
if i promise to go to church on Sunday
will you go with me on friday night?
if you live with me i'll die for you and this compromise


if i promise to go to church on Sunday
will you go with me on friday night?
if you live with me i'll die for you and this compromise

(onödiga ooanden och annat mys)

if i promise to go to church on Sunday
will you go with me on friday night?
if you live with me i'll die for you and this compromise


if i promise to go to church on Sunday
will you go with me on friday night?
if you live with me i'll die for you and this compromise

and this compromise

yes, and this compromise

Av Anna - 2 juli 2009 19:36

Har börjat fundera över om det är dags att byta blogg, någon som rekomendera en bra sida?

Av Anna - 2 juli 2009 14:50

Nu tänkte jag säga att det var längesedan jag skrev men sen vet jag inte om man kan kalla två dagar en längre period.

Igår var jag nästan hela dagen med Jimmie, på något vis slutade det med att han åt middag med mig och min familj i stugan. Jaja ska inte skriva mer, det är snart dags att åka till stugan igen så man behöver väl byta om...

HARÉ 

Ovido - Quiz & Flashcards