Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Anna - 5 februari 2009 16:59

Denna dag var då både usch, bläh och helt okej. Engelska lektionen var underbar då vi fick sitt i små grupper och bara prata engelska och beskriva bilder. Tyvärr hade vi den där jävla djurrums timmen. Jag och Erika fick reptilrummet... Allt gick galant tills det var dags för dessa jävla ormar... Jöpp, idag var det matning. Vi bestämde oss för att jag skulle ta upp lilla Albin så skulle hon ge honom mat. Det var bara ett problem...

ALBIN VAR INTE DÄR!

Han måste ha rymt under natten. Så dum som jag är försökte jag sträcka mig för att få upp en stock, han kanske låg där tänkte jag men Servääs eller vad han nu heter låg där och jag vill ärligt talat inte så gärna ta i honom och lutar mig därför mot glastaket. FUCK! Det blev en spricka i glaset, en stor jävel och en glasbit småhängde kvar. PANIK!!! Så vi tog bort glaset och kom på att ormen måste flyttas. Vi börjar dock med att mata honom men icke sa nicke för han vägrade äta. Hans huvud kom bara högre och högre upp, jag lovar er hans ögon... Blicken jag fick, ormen skulle fan vilja döda mig...

Kan ni förstå hur lättad jag kände mig när det blev lunch?

Var vegeterian idag för övrigt... Aldrig i livet att jag stoppar den där köttgrytan i munnen. Folk har faktiskt börjat tro att jag blivit det då det nästan aldrig varit kött på min tallrik de senaste veckorna :P Fick även höra att man borde bli statsminister på lunchen. Vi satt och disskuterade lite allt möjligt då vi helt plötsligt kom in på den trevliga lilla borgliga regeringen som har fått den idén att vi kan bygga kärnkraftverk! Jojo, snacka om att ni inte kommer ha något jobb kvar om ca två år... Tycker folket borde lärt sig vid detta lag men smart som de är lär dem placera det uppe hos oss i Norrland. Norrland, Norrland kanske är fel men faan det är ändå Norrland. Nej, jag vet inte heller vad jag pratar om.

Nu är det iaf basket om ca en timma sen är det även hockey klockan 19.30 om jag minns det rätt. Så innan detta måste jag nog packa och städa lite. Har som tur var periodpauser under hockeyn så då lär jag troligen ha lite extra tid men om jag känner mig själv rätt så kommer jag att skjuta på det tills det blir stressigt...

Skulle faktiskt bli förvånad om jag skulle kunna bli mer stressad ändå. Benet har gått på mig hela tiden, skakar typ. Undrar jag vad det kan beropå. Att vara stressad för födelsedagen imorgon kanske skulle kunna vara ett alternativ men vad är det att stressa åt? 

Det är något jag får grubbla över tror jag men nu är det iaf dags för mig att säga hejdå.

HEJDÅ!                                            
      

Ovido - Quiz & Flashcards