Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Anna - 10 februari 2009 07:25

Nu har man inte skrivit på några dagar... Två eller? :P Jaja, det är väl mest för att inget har hänt. Det roligaste igår var nog nästan när jag drog med mig Tess ut i djupsnön med bara gympadojor ^^ Hunden var lös om ni undrar...


Hade även våran basket igår, vi blev bara fem pers denna gång men ärligt talat känns det faktiskt lite bättre när man är få, inte nog för det att planen är så liten men som jag o Rohini sade igår medans vi väntade på de andra och som jag tror de flesta i "laget" känner. Nu har vi lärt känna varandra så det är okej att göra misstag, en grej för att bevisa det är att Lottis vågade dribbla idag ;) Så det känns som om det börjar gå framåt detta.

Vad har mer hänt? Jo jag har fått känningar i högra handleden igen, det var precis som om att den knäcktes när jag dribblade med bollen... Får sluta göra mig illa hela tiden alltså, nu har det faktiskt blivit så att jag har idrotten på torsdag...


OJ! Nu måste jag nog fortsätta göra mig i ordning. Vi höres

Ovido - Quiz & Flashcards